![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej dér, lige et hurtigt spørgsmål er alle strømforsyninger samme størrelse dimension klogt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhænger af. Hvis computeren er en Dell eller andre prebuilt, kan det have en speciel slags. Normalt disse findes i slimline tilfælde eller sådan. Et stort flertal bruge ATX spec om, hvilket betyder, at de vil alle fit.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ligesom Carbon sagt, nogle prebuilt maskiner have forskellig størrelse strømforsyninger. Der er også større detailforretninger ATX strømforsyninger, men disse har tendens til at være den PSU's, der giver 1kW +
| |||
| |||
| kan du købe stærk markedsposition fra dette websted ....http://buy.maplin.co.uk/Free_UK_Deli...SMPS_48484.htm men sørg for, at kravene i computerens ur bruger der f.eks 300 watt, 240 volt. sørg for, held og lykke prøv den bedste. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Original plakat er fra USA (se flag), så Maplin UK plejer hjælpe ham .... også, at der ikke er en PSU til en pc. Også efterfølgende er 4 måneder gammel! Venligst kun give råd, hvis du ved hvad du taler om! Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er under behandling.
| |||
| |||
| Det afhænger alt sammen af computeren s virksomhed, så har du til at kontakte til sælgeren, fordi computer ekspert kan tjekke med forskellige strømforsyning. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er de 115 og 320 Bag Power Supply? | boywash12 | Cases & Strømforsyninger | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Strømforsyning | carpious | Cases & Strømforsyninger | 2 | 1 januar 2008 14:44 |
| Computer Power Supply PSU Test | Insaneman1731 | Cases & Strømforsyninger | 3 | 27th Dec 2007 09:37 |
| CPU strømforsyning. | ukmm | CPU, bundkort og RAM | 2 | 12th Dec 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Strømforsyninger | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| Thread Tools | |
| |