![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi there, op slechts een korte vraag zijn alle voedingen dezelfde grootte dimensie wijs? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhangt. Als de computer is een Dell of andere prebuilt, kan beschikken over een aangepaste soort. Meestal zijn dit gevonden in een slanke gevallen of dergelijke. Een overgrote meerderheid gebruik de ATX spec, maar, wat betekent dat ze allemaal passen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Like Carbon zei, sommige prebuilt machines hebben verschillende grootte voedingen. Ook zijn er grotere retail-ATX voedingen, maar deze zijn doorgaans de PSU's die 1kW +
| |||
| |||
| kunt u aanmerkelijke van deze site ....http://buy.maplin.co.uk/Free_UK_Deli...SMPS_48484.htm maar zorg ervoor dat de eisen van de computer met behulp van ur er bijvoorbeeld 300 watt, 240 volt. Zorg ervoor, Best of Luck proberen het beste. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Originele poster van de VS (zie vlag), dus Maplin UK wont hem helpen .... Ook dat is geen PSU voor een pc. Ook achteraf is 4 maanden oud! Gelieve alleen advies geven als je weet waar je het over hebt! Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hij wordt behandeld.
| |||
| |||
| Het hangt allemaal af van de computer; s bedrijf ja, je moet contact met de leverancier, omdat de computer deskundige kan controleren met verschillende stroomaansluiting. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn de 115 en 320 Achter de Power Supply? | boywash12 | Cases & Power Supplies | 10 | 27 jul 2009 23:53 |
| Stroomvoorziening | carpious | Cases & Power Supplies | 2 | De 1 januari 2008 14:44 |
| Computer Power Supply PSU Test | Insaneman1731 | Cases & Power Supplies | 3 | 27 dec 2007 09:37 |
| CPU stroomvoorziening. | ukmm | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 12 dec 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Power Supplies | 1 | 5 Dec 2007 01:14 |
| Thread Tools | |
| |