![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, bare en rask spørsmålet er alle strømforsyninger samme størrelse dimensjon klokt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| An. Hvis maskinen er en Dell eller andre prebuilt, kan den ha en tilpasset form. Vanligvis er disse finnes i slimline tilfeller eller tilsvarende. Et stort flertall bruker ATX spec, skjønt, noe som betyr at de vil alle få plass.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Like Carbon sagt, noen prebuilt maskiner har forskjellige størrelser strømforsyninger. Dessuten er det større detaljhandel ATX strømforsyninger, men disse har en tendens til å være PSU som gir 1KW +
| |||
| |||
| du kan kjøpe SMPS fra denne siden ....http://buy.maplin.co.uk/Free_UK_Deli...SMPS_48484.htm men sørg for at kravene i datamaskinen ur bruker det for eksempel 300 watt, 240 volt. sørg, lykke prøver de beste. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Original plakat er fra USA (se flagg), så Maplin UK wont hjelpe ham .... også som ikke er en PSU for en PC. Også post er 4 måneder gammel! Vær bare gi råd hvis du vet hva du snakker om! Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det som blir håndtert.
| |||
| |||
| Det hele avhenger av datamaskinen, er selskapet så fall må du kontakte til leverandøren fordi datamaskinen ekspert kan sjekke med ulike strømforsyning. |