![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallå där, bara en snabb fråga är alla nätaggregat samma storlek dimension klokt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beror. Om datorn är en Dell eller andra prebuilt kan det få en egen sort. Vanligtvis dessa finns i Slimline fall eller så. En stor majoritet använda ATX spec, även om, vilket betyder att de ska passa alla.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Liksom Carbon sagt, några prebuilt maskiner har olika storlekar nätaggregat. Dessutom finns det större detaljhandeln ATX nätaggregat, men dessa tenderar att vara PSU's som ger 1kW +
| |||
| |||
| Du kan köpa SMPS från den här webbplatsen ....http://buy.maplin.co.uk/Free_UK_Deli...SMPS_48484.htm men se till att kraven i datorn ur med hjälp av det t ex 300 watt, 240 volt. se, lycka försöka bäst. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Original affischen är från USA (se flaggan), så Maplin Storbritannien brukar hjälpa honom .... också det är inte en PSU på en dator. Även post 4 månader gammal! Snälla bara ge råd om du vet vad du pratar om! Mitt System: Hem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är som behandlas.
| |||
| |||
| Det beror på datorn, är företag så måste du kontakta till säljaren eftersom datorn expert kan kontrollera med olika nätaggregat. |