mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Ideal PSU og tale for at vælge

Reply

Thread Tools
Old 30. august 2008, 09:41
Medlem Gruppen

Default Ideal PSU og tale for at vælge

Hey gutter, jeg er på min måde at købe nye komponenter og ændre min gamle pc. Jeg vil være at købe en Intel E8400 3.0Ghz core2duo CPU, Corsair 2GB 1033Mhz ram,Asus P5KC bundkort, 320 GB Hitachi SATA-ll harddisk, Pioneer 20x DVD-forfatter, kreative Xtreme musik lydkort og nvidia 9800GTX 512MB VGA kort.

Hvad jeg har brug for nu, er et egnet tårn og PSU. Kan du hjælpe mig please? (hvis det hjælper min tårn vil blive placeret under mit skrivebord og jeg har ingen aircondition). Tak
Old 30. august 2008, 10:10
Donor-Gruppen

ok disse specs ser god honeslty kan du vælge alle omstændigheder du virkelig ønsker, så længe det er ATX Antec p182 eller Antec 900 er rare sager Lian li er også meget rart for din strømforsyning http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817139006 Thats en god en fremragende pris for det

Mit system: ubr gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ lager køles AC fryser
Bundkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 800
Grafikkort (r):
4870 1GB
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
160GB 7200rpm IDE
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo DVD + /-RW
Sag / PSU:
modded + malet tilfælde w / 1kW Antec
Køling:
2 120mm fans 4 80mm fans og en hdd
Network / Internet:
dobbelt gigabyte län
Monitor (s):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 30. august 2008, 14:27
Donor-Gruppen

Ja, PSU forbundet er god. Alt fra Corsair vil køre fint, selv de 450W model, er det op til dig, hvor meget plads du ønsker for ekstra strøm, og hvis du vil modularitet eller ej.

Jeg er ikke sikker på de priser, hvor du bor men du kan være bedre egnet til et 8800GTS 512 (næsten identisk med den 9800GTX) eller 4850 (langt højere ydeevne). Hitachi har en masse fejl og WD 640GB er meget hurtigt og har meget lav dumpeprocent. Resten ser godt ud.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1. sep 2008, 05:24
Medlem Gruppen

Jeg kan se du har Antec 900 som en sag. Jeg har læst et par anmeldelser om det. Ville du anbefale det?
Old 1. sep 2008, 11:33
Donor-Gruppen

Jeg har en og vil varmt anbefale det. Jeg elsker min antec900. Jeg kører en Nvidia 790I ultra, q9450 chipset og to 9800gx2's og alt kører helt cool med 4 fabrik installeret fans 900 leveres med. Der er også slots at tilføje yderligere to fans, som jeg købte for $ 6,00 ea men ikke har installeret endnu lol. Der er masser af plads til kabel og sådan såvel som fabrikken installeret tiedowns til kabelfremføring. Det blå lys og den klare sidecase forlade mig uberørte men hvis du kan lide sådan noget det ser neat såvel.

Jeg fandt den side paneler let at tage af og på og komponenter alle installerede nemt. Mens jeg er sikker på der er andre sager, der er lige så god som antec900 har jeg ikke brugt dem så jeg kan ikke tale for dem. Hvis jeg skulle til at bygge en anden computer i morgen vil jeg købe en anden Antec 900 for det.
Old 1. sep 2008, 12:21
Ny Medlem Gruppen

Hi guyz
Kan nogen oplyse mig om, hvordan man partitionerer en laptop, der følger med vista, jeg vil Window XP i det på samme tid ... jeg kender dets mulige jeg netop dont kende de skridt, og håber theres ingen bivirkning på denne aktion.
Old 1. sep 2008, 16:29
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af dsaliba View Post
Jeg kan se du har Antec 900 som en sag. Jeg har læst et par anmeldelser om det. Ville du anbefale det?
Jeg vil, men tøvende. Det mangler en masse gode funktioner som et bundkort bakken og toolless HD installation, og jeg tror, at P180/P182 ville have været meget bedre tilfælde for mig, hvis jeg var køber nu. De ser rent og elegant og lysdioder blot slags få gamle efter en tid på 900.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 3. sep 2008, 02:44
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af GodsSon View Post
Hi guyz
Kan nogen oplyse mig om, hvordan man partitionerer en laptop, der følger med vista, jeg vil Window XP i det på samme tid ... jeg kender dets mulige jeg netop dont kende de skridt, og håber theres ingen bivirkning på denne aktion.
Start en ny tråd med dine egne m8y, ellers vil det få forvirrende.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.