vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Ihanteellinen PSU ja asia valita

Reply

Thread Tools
Old 30 elokuu 2008, 09:41
Jäsen

Default Ihanteellinen PSU ja asia valita

Hei kaverit, olen minun tapa ostaa uusia osia ja vaihtaa vanhoja PC. Aion ostavansa Intel E8400 3.0Ghz core2duo CPU, Corsair 2GB 1033Mhz ram,Asus P5KC emolevy, 320GB Hitachi SATA-ll kovalevy, edelläkävijä 20x dvd-kirjailija, luova XtremeMusic äänikortti ja nvidia 9800GTX 512MB VGA-kortti.

Mitä minun tulee nyt on sopiva torni ja PSU. Voitteko auttaa minua please? (jos se auttaa minun torni tulee sijaita minun työpöytä ja minulla ei ole ilmastointilaitteistoihin). Kiitos
Old 30 elokuu 2008, 10:10
Rahoittajien ryhmän

ok nämä tiedot näyttää hyvältä honeslty voit valita minkä tahansa jos todella haluavat niin kauan kuin se on ATX Antec p182 tai Antec 900 on mukava tapauksissa Lian li ovat myös erittäin mukavaa kuin teidän virtalähde http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817139006 thats hyvä erinomainen hinta se

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 30 elokuu 2008, 14:27
Rahoittajien ryhmän

Kyllä, PSU yhteydessä on hyvä. Mitään Corsair ajaa hieno, jopa 450W malliin, siitä päätät itse, kuinka paljon seisontakorkeus haluamasi ylimääräistä voimaa ja jos haluat, modulaarisuus vai ei.

En ole varma hinnat missä asut, mutta et voi paremmin on 8800GTS 512 (lähes sama kuin 9800GTX) tai 4850 (paljon parempi suorituskyky). Hitachi on paljon vikoja ja WD 640GB on erittäin nopeaa, ja se on hyvin pieni vika verokantaa. Loput näyttää hyvältä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1. Sep 2008, 05:24
Jäsen

Mielestäni teillä on Antec 900, joka tapauksessa. Olen lukenut pari arvion siitä. Haluatko suositella sitä?
Old 1. Sep 2008, 11:33
Rahoittajien ryhmän

Minulla on yksi ja suosittelee sitä. i love my antec900. Olen toimintatarpeita Nvidia 790I ultra, q9450 piirisarja ja kaksi 9800gx2 ja kaikki toimii aivan jäähtyä kanssa 4 tehdas asennettu fanit 900 tulee. On myös lähtö-ja saapumisajat lisätä vielä kaksi fania joissa i ostetaan $ 6.00 ea mutta ei ole asennettu vielä lol. On runsaasti tilaa kaapeli ja kuten hyvin kuin tehtaassa asennettu tiedowns asennusputkijärjestelmät. Sininen valo ja selvä sidecase jätä minua kylmäksi mutta jos haluat muun muassa se näyttää siisti samoin.

Löysin sivupaneelit helppo ottaa käyttöön ja poistaa sen käytöstä ja komponentit kaikkiin asennettuihin helposti. Vaikka olen varma, että on olemassa muita tapauksia, jotka ovat aivan yhtä hyvä kuin antec900, en ole käyttänyt niitä joten en voi puhua niistä. Jos minun pitäisi rakentaa toiseen tietokoneeseen huomenna Haluan ostaa toisen Antec 900 sen puolesta.
Old 1. Sep 2008, 12:21
Uusi Jäsen

Hi guyz
Voiko joku kertoa minulle, miten osio läppäriin, joka tulee näköala, haluan Window XP siinä samalla ... Tiedän sen mahdollista i just dont osata toimia, ja toivon, Theres no puolella vaikutus tähän toimintaan.
Old 1. Sep 2008, 16:29
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by dsaliba View Post
Mielestäni teillä on Antec 900, joka tapauksessa. Olen lukenut pari arvion siitä. Haluatko suositella sitä?
Haluaisin, mutta epäröiden. Se ei ole paljon hyviä ominaisuuksia, kuten emolevy lokeron ja toolless HD-asennusta, ja uskon, että P180/P182 olisi ollut paljon parempi tapauksissa minulle, jos minulla oli ostavat nyt. Ne näyttävät puhdas ja tyylikäs ja LEDit vain eräänlainen saada vanha jälkeen kun taas 900.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 3. Sep 2008, 02:44
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by GodsSon View Post
Hi guyz
Voiko joku kertoa minulle, miten osio läppäriin, joka tulee näköala, haluan Window XP siinä samalla ... Tiedän sen mahdollista i just dont osata toimia, ja toivon, Theres no puolella vaikutus tähän toimintaan.
Aloita uusi säie oman m8y, sillä muuten tulee sekava.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.