![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, olen minun tapa ostaa uusia osia ja vaihtaa vanhoja PC. Aion ostavansa Intel E8400 3.0Ghz core2duo CPU, Corsair 2GB 1033Mhz ram,Asus P5KC emolevy, 320GB Hitachi SATA-ll kovalevy, edelläkävijä 20x dvd-kirjailija, luova XtremeMusic äänikortti ja nvidia 9800GTX 512MB VGA-kortti. Mitä minun tulee nyt on sopiva torni ja PSU. Voitteko auttaa minua please? (jos se auttaa minun torni tulee sijaita minun työpöytä ja minulla ei ole ilmastointilaitteistoihin). Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok nämä tiedot näyttää hyvältä honeslty voit valita minkä tahansa jos todella haluavat niin kauan kuin se on ATX Antec p182 tai Antec 900 on mukava tapauksissa Lian li ovat myös erittäin mukavaa kuin teidän virtalähde http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817139006 thats hyvä erinomainen hinta se
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, PSU yhteydessä on hyvä. Mitään Corsair ajaa hieno, jopa 450W malliin, siitä päätät itse, kuinka paljon seisontakorkeus haluamasi ylimääräistä voimaa ja jos haluat, modulaarisuus vai ei. En ole varma hinnat missä asut, mutta et voi paremmin on 8800GTS 512 (lähes sama kuin 9800GTX) tai 4850 (paljon parempi suorituskyky). Hitachi on paljon vikoja ja WD 640GB on erittäin nopeaa, ja se on hyvin pieni vika verokantaa. Loput näyttää hyvältä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mielestäni teillä on Antec 900, joka tapauksessa. Olen lukenut pari arvion siitä. Haluatko suositella sitä? |
|
| |||
| |||
| Minulla on yksi ja suosittelee sitä. i love my antec900. Olen toimintatarpeita Nvidia 790I ultra, q9450 piirisarja ja kaksi 9800gx2 ja kaikki toimii aivan jäähtyä kanssa 4 tehdas asennettu fanit 900 tulee. On myös lähtö-ja saapumisajat lisätä vielä kaksi fania joissa i ostetaan $ 6.00 ea mutta ei ole asennettu vielä lol. On runsaasti tilaa kaapeli ja kuten hyvin kuin tehtaassa asennettu tiedowns asennusputkijärjestelmät. Sininen valo ja selvä sidecase jätä minua kylmäksi mutta jos haluat muun muassa se näyttää siisti samoin. Löysin sivupaneelit helppo ottaa käyttöön ja poistaa sen käytöstä ja komponentit kaikkiin asennettuihin helposti. Vaikka olen varma, että on olemassa muita tapauksia, jotka ovat aivan yhtä hyvä kuin antec900, en ole käyttänyt niitä joten en voi puhua niistä. Jos minun pitäisi rakentaa toiseen tietokoneeseen huomenna Haluan ostaa toisen Antec 900 sen puolesta. |
|
| |||
| |||
| Hi guyz Voiko joku kertoa minulle, miten osio läppäriin, joka tulee näköala, haluan Window XP siinä samalla ... Tiedän sen mahdollista i just dont osata toimia, ja toivon, Theres no puolella vaikutus tähän toimintaan. |
|
| |||
| |||
| Haluaisin, mutta epäröiden. Se ei ole paljon hyviä ominaisuuksia, kuten emolevy lokeron ja toolless HD-asennusta, ja uskon, että P180/P182 olisi ollut paljon parempi tapauksissa minulle, jos minulla oli ostavat nyt. Ne näyttävät puhdas ja tyylikäs ja LEDit vain eräänlainen saada vanha jälkeen kun taas 900.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: Etusivu Rakenna
|