mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Ideaal PSU en case te kiezen

Reply

Thread Tools
Old 30 augustus 2008, 09:41
Lid Fractie

He jongens, ik ben op mijn manier om te kopen nieuwe componenten en verander mijn oude pc. Ik zal het kopen van een Intel E8400 3.0Ghz Core2Duo processor, 2Gb Corsair 1033Mhz ram,Asus P5KC moederbord, Hitachi 320GB SATA-II harde schijf, Pioneer 20x DVD-schrijver, creatieve muziek Xtreme geluidskaart en NVIDIA 9800GTX 512MB VGA kaart.

Wat ik nu nodig hebben is een geschikte toren en PSU. Kunt u me helpen alstublieft? (als dat helpt mijn toren komt te liggen onder mijn bureau en ik heb geen airconditioning). Bedankt
Old 30 augustus 2008, 10:10
Donor Groep

ok die specs zien er goed uit honeslty kunt u kiezen welk geval u echt wilt, zolang het is ATX Antec p182 of Antec 900 zijn leuk gevallen Lian Li zijn ook erg leuk voor uw voeding http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817139006 thats a good een uitstekende prijs voor het

Mijn Systeem: UBR gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ voorraad gekoeld ac vriesschepen
Moederbord:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Geheugen:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1gb
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
160GB 7200rpm ide
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo DVD + /-rw
Case / PSU:
modded + geschilderd geval w / 1kW Antec
Koeling:
2 120mm fans 4 80mm fans en een hdd
Netwerk / Internet:
dual gigabyte lan
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 30 augustus 2008, 14:27
Donor Groep

Ja, de PSU gekoppeld is goed. Iets van Corsair loopt prima, zelfs de 450W model, het is aan u hoeveel u wilt stahoogte voor extra vermogen en als u wilt modulariteit of niet.

Ik ben niet zeker van de prijzen waar je woont maar je kan beter geschikt voor een 8800GTS 512 (bijna identiek aan de 9800GTX) of 4850 (veel hogere prestaties). Hitachi heeft veel mislukkingen en de WD 640GB is erg snel en heeft een zeer laag percentage mislukkingen. De rest ziet er goed uit.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1e sep 2008, 05:24
Lid Fractie

Ik zie dat u de Antec 900 als een zaak. Ik las een paar van de beoordelingen op. Zou u aanbevelen?
Old 1e sep 2008, 11:33
Donor Groep

Ik heb een en zou sterk aanbevelen. i love my antec900. Ik ben actief een Nvidia 790I Ultra, q9450 chipset en twee 9800gx2 en alles loopt vrij koel met de 4-fabriek geïnstalleerde ventilatoren de 900 wordt geleverd met. Er is ook slots toe te voegen twee fans die ik kocht voor $ 6,00 / st, maar nog niet heeft geïnstalleerd lol. Er is genoeg ruimte voor kabels en dergelijke, alsmede de fabriek geïnstalleerd tiedowns voor kabelmanagement. De blauwe verlichting en de duidelijke sidecase onberoerd laat me maar als je zulke dingen lijkt nette ook.

Ik vond de zijpanelen makkelijk over te nemen en uit te schakelen en de componenten alle geïnstalleerde gemakkelijk. Hoewel ik weet zeker dat er andere zaken die zijn net zo goed is als de antec900, ik heb ze niet gebruikt, dus ik kan niet spreken voor hen. Als ik om een andere computer morgen zou ik een andere kopen Antec 900 voor.
Old 1e sep 2008, 12:21
Nieuw Lid Fractie

Hi guyz
Kan iemand mij verhelderend over hoe partitie een laptop die met vista, ik wil Windows XP in het in dezelfde tijd ... Ik weet van de eventuele i just dont know stappen en hopen theres geen neveneffect van deze actie.
Old 1e sep 2008, 16:29
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dsaliba View Post
Ik zie dat u de Antec 900 als een zaak. Ik las een paar van de beoordelingen op. Zou u aanbevelen?
Ik zou, maar aarzelend. Het ontbreekt veel goede functies, zoals een moederbord tray en toolless HD-installatie, en ik denk dat de P180/P182 zou veel beter geweest zijn gevallen voor mij als ik te kopen nu. Ze zien er schoon en elegant en de LED's gewoon soort van oud na een tijdje op de 900.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 3e sep 2008, 02:44
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GodsSon View Post
Hi guyz
Kan iemand mij verhelderend over hoe partitie een laptop die met vista, ik wil Windows XP in het in dezelfde tijd ... Ik weet van de eventuele i just dont know stappen en hopen theres geen neveneffect van deze actie.
Start een nieuwe draad van je eigen m8y, anders krijgt verwarrend.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.