![]() |
|
| |||
| |||
| He jongens, ik ben op mijn manier om te kopen nieuwe componenten en verander mijn oude pc. Ik zal het kopen van een Intel E8400 3.0Ghz Core2Duo processor, 2Gb Corsair 1033Mhz ram,Asus P5KC moederbord, Hitachi 320GB SATA-II harde schijf, Pioneer 20x DVD-schrijver, creatieve muziek Xtreme geluidskaart en NVIDIA 9800GTX 512MB VGA kaart. Wat ik nu nodig hebben is een geschikte toren en PSU. Kunt u me helpen alstublieft? (als dat helpt mijn toren komt te liggen onder mijn bureau en ik heb geen airconditioning). Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok die specs zien er goed uit honeslty kunt u kiezen welk geval u echt wilt, zolang het is ATX Antec p182 of Antec 900 zijn leuk gevallen Lian Li zijn ook erg leuk voor uw voeding http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817139006 thats a good een uitstekende prijs voor het
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, de PSU gekoppeld is goed. Iets van Corsair loopt prima, zelfs de 450W model, het is aan u hoeveel u wilt stahoogte voor extra vermogen en als u wilt modulariteit of niet. Ik ben niet zeker van de prijzen waar je woont maar je kan beter geschikt voor een 8800GTS 512 (bijna identiek aan de 9800GTX) of 4850 (veel hogere prestaties). Hitachi heeft veel mislukkingen en de WD 640GB is erg snel en heeft een zeer laag percentage mislukkingen. De rest ziet er goed uit.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik zie dat u de Antec 900 als een zaak. Ik las een paar van de beoordelingen op. Zou u aanbevelen? |
|
| |||
| |||
| Ik heb een en zou sterk aanbevelen. i love my antec900. Ik ben actief een Nvidia 790I Ultra, q9450 chipset en twee 9800gx2 en alles loopt vrij koel met de 4-fabriek geïnstalleerde ventilatoren de 900 wordt geleverd met. Er is ook slots toe te voegen twee fans die ik kocht voor $ 6,00 / st, maar nog niet heeft geïnstalleerd lol. Er is genoeg ruimte voor kabels en dergelijke, alsmede de fabriek geïnstalleerd tiedowns voor kabelmanagement. De blauwe verlichting en de duidelijke sidecase onberoerd laat me maar als je zulke dingen lijkt nette ook. Ik vond de zijpanelen makkelijk over te nemen en uit te schakelen en de componenten alle geïnstalleerde gemakkelijk. Hoewel ik weet zeker dat er andere zaken die zijn net zo goed is als de antec900, ik heb ze niet gebruikt, dus ik kan niet spreken voor hen. Als ik om een andere computer morgen zou ik een andere kopen Antec 900 voor. |
|
| |||
| |||
| Hi guyz Kan iemand mij verhelderend over hoe partitie een laptop die met vista, ik wil Windows XP in het in dezelfde tijd ... Ik weet van de eventuele i just dont know stappen en hopen theres geen neveneffect van deze actie. |
|
| |||
| |||
| Ik zou, maar aarzelend. Het ontbreekt veel goede functies, zoals een moederbord tray en toolless HD-installatie, en ik denk dat de P180/P182 zou veel beter geweest zijn gevallen voor mij als ik te kopen nu. Ze zien er schoon en elegant en de LED's gewoon soort van oud na een tijdje op de 900.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Home Bouw
|