![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg blæste op min PSU. jeg sluttet den til et 220V stik med tænder 110V. jeg dont normalt, men denne gang jeg gjorde, og jeg håber sin kun PSU jeg har et problem med. nu selv leder efter en ny, jeg dont kende, hvis jeg kan købe noget, eller jeg behøver at bekymre sig om størrelse og vejr vil det passe ind i mit tilfælde. den ene jeg blæste, blev model: "Delta Electronics GPS-350BB-100A " dens en 350 W PSU og har en spænding ændre skifte. nu, når de køber en ny, kunne jeg bare gå til compusa og hakke en op, så længe det er 350 W og udseende vil det passe? jeg dont stadig har den, jeg blæste, dets væk. og også hvor meget bør en anstændig en koste? 30 dllrs? |
|
| |||
| |||
| kan jeg få en 300 W PSU, sine omkring 15 dllrs billigere .. heh min pc er en Windows XP Media Center P4 HT teknologi 3.0ghz GeForce FX 5200 vid kortet 512 RAM jeg dont tankerne betale exta 15 skønt, hvis den anbefalede i gtcik til 350W |
|
| |||
| |||
| gør det bare være ATX? mere vigtigt, hvor mange udgange skal jeg bruge? mest jeg ser komme med dobbelt udgang, så jeg gætter Thats standard, gør de forskellige normalt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej. Ja, det skal være en ATX PSU som det er branchens standard i alt fra fysiske størrelse til spændingsregulering. Jeg vil holde fast i en 350w PSU, blot fordi din sidste var, så hvorfor rod med det. Du skal nok tilslutninger til de komponenter, du har, så tælle op molex's påkrævet (optiske drev (r), IDE HDD (er) osv.). Jeg mener, at 5200 får strøm gennem AGP port så ikke bekymre's dér. Ny PSU's har et 24pin stik eller 20 +4 konnektorer til bundkortet, skal du kontrollere dit bundkort for at se, om du har brug for en 20-bens eller 24 polet, fordi hvis du har brug for en 20-bens har du for at få en PSU med 20 +4 pin konnektorer (du kan få en PSU med 24 pin bundkort bly og få en 24-20pin konverterens men det er mere omkostnings-og Messing om). Også kontrollere, om CPU kræver en særskilt 12V bly, disse normalt tage form af en 4-bens eller 8 pin slot. Jeg tvivler meget bundkortet spørgsmål vil kræve en 8 pin men det kan have behov for en 4 pin til CPU'en, så tjek dit bord, og hvis ja, så tjekke PSU du kigger på.