vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Im ostaa korvaaminen PSU on koko (tilavuus) ongelma?

Reply

Thread Tools
Old 1 marraskuu 2007, 15:17
Uusi Jäsen

Default Im ostaa korvaaminen PSU on koko (tilavuus) ongelma?

hi, i hajosi minun PSU. i kytkettynä se johonkin 220V pistorasiaan ja kytke 110V. i dont normaalisti, mutta tällä kertaa olen tehnyt, ja toivon sen vain PSU Minulla on ongelma.

nyt, kun etsit uutta, i dont tiedä, voinko ostaa mitään, tai minun tarvitse huolehtia koko ja sää se sovi minun tapauksessani.

yhden i puhalsi, oli malli:

"Delta Electronics
GPS-350BB-100A "

A-350 W PSU ja on jännite muuttaa kytkintä. nyt, kun ostaa uuden,
Voinko vain mennä CompUSA ja valita yksi ylös, niin kauan kuin se on 350 W ja näyttää siltä kuin se sopii?

i dont on vielä sellainen, että i puhalsi, sen poissa.

ja myös siitä, miten paljon olisi kohtuullinen yksi maksaa? 30 dllrs?
Old 1 marraskuu 2007, 15:21
Uusi Jäsen

Voinko saada 300 W PSU, sen noin 15 dllrs halvempaa .. heh

minun pc on
Windows XP Media Center
P4 HT teknologia
3.0ghz
GeForce FX 5200 vid kortti
512 ram

i dont mielessä maksaa exta 15 Mutta jos sen suositella i gtcik on 350W
Old 1 marraskuu 2007, 15:31
Uusi Jäsen

se vain on ATX?

tärkeämpää, kuinka monta tuotokset tarvitsen? Useimmissa näen tullut dual output, joten luulisin thats standardin he tehdä erilaisia normaalisti?
Old 1 marraskuu 2007, 19:15
Rahoittajien ryhmän

Hei.

Kyllä, se on oltava ATX PSU kuin se on alan standardi kaikessa fysikaalisten kooltaan jännite sääntelyä.

I'd kiinni kanssa 350w PSU yksinkertaisesti, koska viimeksi oli, joten miksi touhuta sen kanssa.

Tarvitset tarpeeksi yhteydet komponentit sinulla on, niin laskea Molex n tarpeen (optinen asema (t), ide hdd (t) jne.). Uskon, että 5200 on powered kautta AGP satamaan niin ei hätää on olemassa.

Uusi PSU: n on 24pin liitin tai 20 +4 liittimet emolevyn, tarkista emolevyn katso jos tarvitset 20 pin tai 24 nastainen koska jos tarvitset 20 nastainen sinun täytyy saada PSU kanssa 20 +4 pin liitintä (voit saada PSU kanssa 24 pin emolevyn johtaa ja saat 24-20pin muunnin, mutta se lisää kustannuksia ja Messing noin).

Myös tarkistaa, onko suoritin tarvitsee erillisen 12v johtaa nämä yleensä muodoltaan 4 pin tai 8 pin-korttipaikka. Epäilen hyvin paljon emolevyn kyseessä edellyttää 8 pin mutta saattavat tarvita 4 pin varten CPU, niin tarkista aluksella, ja jos on, niin sitten tarkistaa PSU olet käsittelemässä.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kohdistin Koko Problem patrickpbme Windows-käyttöjärjestelmät 0 19th Jun 2009 20:45
I Got My Korvaus GTX280, mutta nyt minulla on uusi ongelma. cheesepuff Graphics Cards & Näytöt 8 29. toukokuuta 2009 16:45
Ongelma avaaminen Windows Photo Gallery Picture in Full Size "Vista tolet Windows-käyttöjärjestelmät 0 12. toukokuuta 2009 10:24
Puuttuvat Volume Control icu222much Windows-käyttöjärjestelmät 2 28 Dec 2008 21:23
Fonttikoko Problem moggyjo Windows-käyttöjärjestelmät 9 13. Joulukuu 2008 13:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.