![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi, ik heb mijn PSU. i aangesloten in een 220V aansluiting met de schakelaar op 110V. i dont normaal, maar dit keer heb ik, en ik hoop dat zijn alleen de PSU Ik heb een probleem met.
nu maar op zoek naar een nieuwe, i dont know if i kan kopen die er zijn, of ik zorgen te maken over de omvang en de weersomstandigheden het past in mijn geval. de ene i blies, werd model: "Delta Electronics GPS-350BB-100A " Het is een 350 W PSU en heeft een spanning veranderen schakelaar. nu bij aankoop van een nieuwe, kan ik gewoon naar CompUSA en een pick-up, zolang het is 350 W en het lijkt alsof het passen? i dont nog degene die ik heb, zijn verdwenen. en hoeveel moet een fatsoenlijk een kosten? 30 dllrs? |
|
|
|||
|
|||
|
krijg ik een 300 W PSU, zijn ongeveer 15 dllrs goedkoper heh ..
mijn pc is een Windows XP Media Center P4 HT technologie 3.0GHz GeForce FX 5200 vid kaart 512 ram i dont mind de betaling van de exta 15 al, als de aanbevolen i gtcik tot 350W |
|
|
|||
|
|||
|
doet het gewoon moeten ATX?
belangrijker, hoeveel uitgangen heb ik nodig? de meeste zie ik kom met een dubbele uitgang, dus ik denk thats standaard, maken ze de verschillende normaal? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hoi.
Ja, het moet een ATX PSU als het is de industrie standaard in alles van de fysieke grootte van spanningsregeling. Ik wil vasthouden aan een 350w PSU gewoon omdat je het laatst was, dus waarom rotzooi mee. U moet genoeg aansluitingen voor de onderdelen die u hebt, dus rekenen op Molex's vereist (optische drive (s), ide hdd (s) enz.). Ik denk dat het 5200 wordt aangedreven door de AGP-poort dus geen zorgen er is. Nieuwe PSU's hebben een 24pin connector of 20 +4 connectoren voor het moederbord, controleer uw moederbord om te zien of je moet een 20 pins of 24 pins, want als je moet een 20 pins heeft u om een PSU met de 20 +4 pin connectoren (je zou een PSU met een 24 pins moederbord lood en een 24-20pin omzettingstoestel maar het is meer kosten en Messing over). Ook controleren of de CPU een aparte 12V leiden, zijn deze meestal de vorm van een 4-pins of 8 pins sleuf. Ik betwijfel ten zeerste het moederbord in kwestie vereist een 8 pins, maar het kan nodig zijn een 4-pins voor de cpu, dus controleer je board, en zo ja, dan controleert de PSU u bekijkt.
|