mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

Im kjøpe en ny PSU, er størrelse (volum) et problem?

Reply

Thread Tools
Old 1ste Nov 2007, 15:17
New Member Group

Hei, jeg blåste opp min PSU. Jeg plugget den inn i et 220V uttak med bryteren på 110V. jeg dont normalt, men denne gangen jeg gjorde, og jeg håper det bare PSU Jeg har et problem med.

Nå mens vi leter etter en ny, jeg dont vite om jeg kan kjøpe noe, eller jeg trenger å bekymre deg for størrelsen og vær vil det passer i mitt tilfelle.

den jeg blåste, ble modellen:

"Delta Electronics
GPS-350BB-100A "

dens en 350 W PSU og har en spenning endre bryteren. Nå når du kjøper en ny,
Kan jeg bare dra til compusa og plukke opp, så lenge det er 350 W og ser ut som om det passer?

jeg dont har fortsatt den samme som i blåste, det borte.

og også hvor mye bør en anstendig en pris? 30 dllrs?
Old 1ste Nov 2007, 15:21
New Member Group

Kan jeg få en 300 W PSU, dets cirka 15 dllrs billigere .. heh

PCen er en
Windows XP Media Center
P4 HT-teknologi
3,0 GHz
GeForce FX 5200 vid kortet
512 ram

jeg dont mind betale exta 15 skjønt, hvis anbefalt i gtcik til 350W
Old 1ste Nov 2007, 15:31
New Member Group

betyr det bare være ATX?

viktigere, hvor mange utganger trenger jeg? de fleste ser jeg komme med dual output, så jeg antar dvs standard, vil de lage forskjellige normalt?
Old 1ste Nov 2007, 19:15
Donor Group

Hei.

Ja, det må være en ATX PSU som det bransjestandarden i alt fra fysiske størrelsen til spenning regulering.

Jeg vil holde fast med en 350w PSU bare fordi den forrige var, så hvorfor rote med det.

Du må nok tilkoblinger for de komponentene du har, så telle opp Molex kreves (optisk stasjon (er), IDE HDD (s) etc). Jeg tror 5200 drives gjennom AGP porten så ikke bekymre deg for det.

Ny PSU's har 24pin kontakt eller 20 +4 kontakter for hovedkortet, sjekk hovedkortet for å se om du trenger en 20-pinners eller 24-pinners fordi hvis du trenger en 20-pinners må du få en strømforsyning med 20 +4 pin connectors (du kan få en PSU med en 24 pin hovedkort føre og få en 24-20pin konverter men det er mer kost og får om).

Også kontrollere om CPU krever en separat 12V føre disse vanligvis ta form av en 4 pin eller 8 pin sporet. Jeg tviler veldig mye hovedkortet i spørsmålet vil kreve en 8 pin men det kan ha en 4-pinners for CPU, så sjekke bord, og hvis så sjekk PSU du ser på.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.