![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Follwing edellisestä thread: http://www.computer-juice.com/forums...roblems-14719/ Olen asentanut uuden PSU tänään, mutta nyt seurata vain menee valmiustilaan, kun kytket tietokoneeseen. Valta monitorin toimitetaan kautta tietokoneeseen, niin tiedän, että se alkaa valta se, paitsi se ponnahtaa ylös "ei signaalia". Mikä on vialla? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU kallistuksen käsitellä GFX-korttia? mitä PSU sait ja mitä näytönohjaimen ya got?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Oho, monitori ei saat sen valta kautta comp, se ei todellisuudessa ole sitä omaa valta johtaa. PSU on 400W X-Power ATX-400TD (Minulla oli FSP 250W PSU ennen) 128 MB ATI Radeon 9250 Graphics. Yksinkertainen grafiikka näytönohjain, standardi valvoa. Ehkä olen kytketty jotain väärin, mutta en näe mitä? |
|
| |||
| |||
| mielestä se oli ABIT outoa saada PSU teho monitori, koskaan nähnyt, että ennen lol on tuuletin on gfx liikkuvat do you get piippaa, kun taas tietokoneen uudelleen kaikki liitännät perusteellisesti, työntää niitä kovasti (ei liian kovaa tietenkin) Theres muutamia mahdollisuuksia meillä on sulkea pois
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Ei kuule mitään piippausta kun käynnistä se Fan varten gfx? Vain fanit Näen ovat CPU tuuletin ja ne sisällä PSU. Ja olen uudelleen johdot. Ne, CD-ja DVD-asemia on oltava oikeassa paikassa, koska ne eject hienoa, että ne on valtaa heille. 20-nastainen liitin vain menee yhteen paikkaan ja neliönmuotoinen 4 nastainen liitin olivat samassa paikassa otin sen (I merkitty ennen poistin vanhan liittimet). Ja lanka, että kytkin on ok, koska en voi kytkeä tietokoneeseen vain kauniita. Olen juuri testattu my old CRT-näyttö ja se ei näytä olevan mitään panosta tietokoneeseen joko. Olen ihan änkkänä lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä oli vanha PSU?
| |||
| |||
| A 250W FSP yksikkö, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| näytönohjain on virtaliitin?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ei erillistä virtaliitin että olen tietoinen, eikä sillä ole sen oma tuuletin. Muuten, olen yrittänyt tietokone jälleen muutama minuutti sitten, ja on äänimerkin, kun käynnisty, sisältä st. Mitä tämä tarkoittaa? |
|
| |||
| |||
| Aha! Lajitteluperuste nyt yrittänyt laskemisesta seurata osaksi eri liittimeen takana COMP (oikealla alareunassa - ei käytetty voidaan liittää olemassa!) Ja se toimii hienosti, cheers kuitenkin niille, jotka auttoivat! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Installed Vanha CD Drive, Powered Up, Something piipahti, "No signal" on Monitor | Samantha0101 | Drives & Removable Media | 4 | 13th Aug 2009 04:50 |
| Oma seurata toimii ja minun torni toimii, mutta ei yhdessä | nickny | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Jul 2009 14:26 |
| Uusi asennus ja ääni ei toimi (autonkuljettajat kaikki asennettuna) | Shahid | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 26th Jun 2009 09:42 |
| Kovalevy ei toimi, kun se on uudelleen asennettu | samkenwick | Drives & Removable Media | 1 | 28. toukokuuta 2009 18:33 |
| Ntune seurata ei toimi | Cew27 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 11. Maaliskuu 2008 04:54 |
| Thread Tools | |
| |