![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Follwing på denne tråden: http://www.computer-juice.com/forums...roblems-14719/ Jeg installerte en ny PSU i dag, men nå skjermen min bare går til standby når jeg slår på datamaskinen. Kraften til skjermen leveres gjennom datamaskinen, slik at jeg vet det får makt til det, bortsett fra den kommer opp med "no signal". Hva 'går galt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU skrånende håndtere GFX kortet? hva PSU fikk du og hva grafikkortet ya fikk?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Oops, monitoren ikke få makt gjennom komp, det gjør faktisk har sin egen makt bly. PSU er en 400W X-Power ATX-400TD (jeg hadde en FSP 250w PSU før) 128 MB ATI Radeon 9250 Graphics. Standard grafikk grafikkort, standard skjerm. Kanskje jeg har koblet noe opp feil, men jeg kan ikke se hva? |
|
| |||
| |||
| trodde det var abit merkelig å ha PSU strømmen skjermen, aldri sett det før lol er fan på gfx flytting får du piper når du slår på datamaskinen Kontroller alle forbindelser grundig, skyve dem i svært vanskelig (ikke for hardt selvfølgelig) Theres noen muligheter vi har for å utelukke
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Kan ikke høre noen piper når jeg skrur den på Fan for gfx? Bare vifter jeg kan se er CPU vifte og de som er inne i PSU. Og jeg har rechecked ledningene. De som for CD-og DVD-stasjoner må være på rett plass som de tar ut fine, antyder de har makt til dem. Den 20-pinners kontakt kun går på ett sted, og torget 4 pinners kontakten gikk på samme sted jeg tok det fra (jeg merket dem før jeg fjernet den gamle connectors). Og wire for bryteren må være ok så jeg kan slå på datamaskinen helt fint. Jeg har nettopp testet min gamle CRT-skjermen, og som ikke synes å ha noen innspill fra datamaskinen heller. Jeg stumped lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva var den gamle PSU?
| |||
| |||
| En 250w FSP-enheten, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| grafikkortet har en strømkontakt?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ingen egen strømkontakt som jeg kjenner til, heller ikke det har sin egen fan. For øvrig, jeg prøvde på nytt igjen et par minutter siden og det er et pip ved oppstart, fra innsiden av PCen. Hva betyr dette? |
|
| |||
| |||
| Aha! Sorteres nå, prøvde å sette skjermen til en annen kontakten på baksiden av komp (høyre nederst - ikke brukes til å være koblet der!) Og det fungerer bra, jubelropet likevel til de som bidro! |