![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Follwing på denna konversation: http://www.computer-juice.com/forums...roblems-14719/ Jag har installerat en ny PSU dag, men nu har min skärm bara till vänteläge när jag slår på datorn. Befogenheten att bildskärmen levereras via datorn, så jag vet att det är få befogenhet att det, förutom att det dyker upp med "ingen signal". Vad är fel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| psu cant hantera GFX kort? vad psu fick du och vad grafikkortet dig där?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Oj, monitorn inte få den makt genom comp, det gör faktiskt har en egen makt bly. PSU är ett 400W X-Power ATX-400TD (jag hade en FSP 250W PSU innan) 128 MB ATI Radeon 9250 Graphics. Standard grafik grafikkort, standard bildskärm. Jag kanske har anslutit något felaktigt, men jag kan inte se vad? |
|
| |||
| |||
| tyckte det var lite konstigt att ha psu makt att övervaka, aldrig sett det innan lol är fläkten på Gfx flyttar får man piper när du startar datorn om Kontrollera alla anslutningar ordentligt, trycka dem i mycket hårt (inte för hårt förstås) Theres några möjligheter vi har att utesluta
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Kan inte höra något pip när jag slår på den Fläkt för Gfx? Endast fans jag ser är CPU-fläkten och de inne i PSU. Och jag har kontrolleras igen trådarna. De för CD och DVD-enheter måste vara på rätt plats när de matas ut böter, vilket tyder på att de har makt till dem. Den 20 stiftskontakten bara på ett ställe, och torget 4 stiftskontakten gick på samma plats jag tog det från (jag märkt dem innan jag bort den gamla kontakter). Och tråd för övergången skall vara ok så jag kan sätta på datorn på bara bra. Jag har bara testat min gamla CRT-skärmen och det verkar inte ha några synpunkter från datorn heller. Jag stumped lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad var din gamla psu?
| |||
| |||
| En 250W FSP enhet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| grafikkort har en strömkontakten?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ingen separat strömkontakten att jag är medveten om, inte heller har en egen fläkt. För övrigt har jag försökt datorn igen för några minuter sedan och det är ett pip vid start, inifrån st. Vad betyder det? |
|
| |||
| |||
| Aha! Sortera det nu försökt att bildskärmen till ett annat uttag på baksidan av oblig (rätt långt ned - inte användas för att vara ansluten där!) Och det fungerar bra, skål ändå till dem som hjälpte till! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Installerad Gamla CD Drive, Powered Up, något popped, "ingen signal" på Monitor | Samantha0101 | Drives & Removable Media | 4 | 13 august 2009 04:50 |
| Min bildskärm fungerar och mina torn fungerar, men inte tillsammans | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Ny installation och ljudet fungerar inte (förare alla installerade) | Shahid | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 26 juni 2009 09:42 |
| Hårddisk inte arbetar efter en ny installeras | samkenwick | Drives & Removable Media | 1 | 28 maj 2009 18:33 |
| Ntune övervaka inte fungerar | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 7 | 11 mars 2008 04:54 |
| Thread Tools | |
| |