![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er sikker på, at jeg har indsendt dette før, men kan ikke finde den!
Nogen jeg kender har en sag med to bånd af LED lyser ned foran, som skifter farve. Mener, at det kom fra et sted i Watford (kan ikke huske shop navn), jeg har kontrolleret dem, og de ikke sælge det længere. Alle har en idé om, hvor jeg kunne få noget fra? Skål Tom Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du ønsker tilfældet med lys, eller nogle lys kan du sætte på en sag?
| |||
| |||
| Blot nogle lys skal sættes på sagen. Ikke helt sikker på hvordan jeg ville passe dem selv! Jeg tænker det ville være fedt at køre et sæt omkring toppen af vinduet inde i sagen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.saverstore.com/ plejede at være den populære Watford Electronics.
| |||
| |||
| Katoder kun gøre den ene farve. |
|
| |||
| |||
| Åh, ok |
|
| |||
| |||
| Få en lava lampe og lægge det ved siden af din computer .......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad du søger M8 er en bil vare! de kører på 12V, så du kan wire dem op til en molex ebay sælge belastninger har en god søgning omkring det, og du kan få dem til en god pris, bare sørg for, at de gør, hvad du vil, da der er masser af forskellige typer gerne blinkende / jagter / lyd aktiveres / diffrent colure fashing og så videre du kan få en sund aktivator til brug for cathrods men jeg mener, hvad din lookin for er en af der http://cgi.ebay.co.uk/61cm-LED-Inter...d=p3286.c0.m14
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mener du disse? Jeg har to af dem.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|