![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen varma, että minulla on lähetetty tämän ennenkin, mutta en löydä sitä!
Joku tiedän tapauksen, jossa on kaksi kaistaleina LED valot alas edessä, joka vaihtaa väriä. Uskokaa se tuli paikka Watford (ei voi muistaa liikkeen nimi), olen tarkistanut ja he eivät myy sitä enää. Jokainen on ajatus, jos saisin joitakin peräisin? Hurraa Tom My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| olet halunnut tapauksessa valoja, tai valoja voit laittaa joka tapauksessa?
| |||
| |||
| Vain muutamia valot saattaa asian. Ole aivan varma, miten haluan sovi heille vaikka! Olen ajattelu olisi viileä ajaa asettaa yläosaan ikkunan sisällä tapauksessa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.saverstore.com/ olivat suosittuja Watford Electronics.
| |||
| |||
| Katodit vain yksi väri. |
|
| |||
| |||
| oh, ok |
|
| |||
| |||
| Hanki Laavalamppu ja sen vieressä tietokoneen .......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä etsit M8 on auton tuote! ne suoritetaan 12v joten voit lanka niitä on Molex eBay myydä kuormia on hyvä etsiä sen ympärille, ja voit saada niitä hyvä hinta vain varmista, että he tekevät mitä haluat, sillä on olemassa paljon erilaisia kuten leimahduttamalla / jahtaavat / äänen aktivoitu / diffrent colure fashing ja niin edelleen saat hyvän aktivaattorina käyttää cathrods mutta mielestäni mitä Näyttää varten on yksi ei http://cgi.ebay.co.uk/61cm-LED-Inter...d=p3286.c0.m14
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Do you mean nämä? Minulla on kaksi niistä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|