![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben er zeker van dat ik heb gepost dit vóór, maar kan het niet vinden!
Iemand die ik ken een geval met twee strips van LED-verlichting van de voorkant, die van kleur veranderen. Geloof het kwam van een plaats in Watford (kan niet herinneren shop naam), ik heb ze gecontroleerd en ze verkopen niet meer. Iemand enig idee waar ik zou kunnen krijgen vanaf? Sante Tom Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bent u wil het geval met de lichten, of sommige verlichting kunt u op een zaak?
| |||
| |||
| Slechts enkele lichten om over de zaak. Niet zeker hoe ik zou passen ze al! Ik denk het zou afkoelen tot het uitvoeren van een reeks rond de bovenkant van het venster in de zaak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.saverstore.com/ worden gebruikt om de populaire Watford Electronics.
| |||
| |||
| Kathoden alleen de ene kleur. |
|
| |||
| |||
| Oh, ok |
|
| |||
| |||
| Get a lava lamp en plaats deze naast uw computer .......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat u zoekt M8 is een auto product! Ze draaien op 12v zodat u draad ze tot een Molex ebay verkopen lasten hebben een goede zoek eromheen en je kunt ze voor een goede prijs gewoon zorgen dat ze doen wat je wilt, aangezien er veel verschillende soorten, zoals knipperende / jagen / sound geactiveerd / diffrent colure fashing enzovoort kunt u een geluid activator te gebruiken voor cathrods maar ik denk dat wat je ziet is er een van http://cgi.ebay.co.uk/61cm-LED-Inter...d=p3286.c0.m14
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je bedoelt deze? Ik heb twee van hen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Film / Film Lighting Software | Black Magic | Multimedia & Codecs | 2 | 22 Jan 2009 13:38 |
| Samsung T220 Monitor Lighting Problemen | Compasky | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 1 januari 2009 21:52 |
| Cold Cathode Lighting Help Plz | Compasky | Algemeen Hardware Chat | 2 | 20 Jan 2008 23:06 |
| Lighting Design Software controle | stgtech | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 6 januari 2008 12:47 |
| Thread Tools | |
| |