![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er sikker på at jeg har postet dette før, men kan ikke finne den!
Noen jeg kjenner har en sak med to striper av LED lys ned foran som endrer farge. Tror det kom fra et sted i Watford (husker ikke butikken navnet), jeg har sjekket og de selger ikke det lenger. Alle som har noen ide hvor jeg kunne få fra? Skål Tom Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er det du ønsker tilfelle med lys, eller noe lys kan du sette på en sak?
| |||
| |||
| Bare noen lys som settes på saken. Ikke helt sikker på hvordan jeg ville passe dem selv! Jeg tenker det ville vært kult å kjøre en stille rundt toppen av vinduet inne i saken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.saverstore.com/ pleide å være den populære Watford Electronics.
| |||
| |||
| Cathodes bare gjøre en farge. |
|
| |||
| |||
| OK |
|
| |||
| |||
| Få en lava lampe og legg den ved siden av datamaskinen .......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det du leter etter M8 er en bil produktet! de kjøres på 12V så du kan wire dem opp til et Molex ebay selger laster har god søk rundt det, og du kan få dem til en god pris bare sørge for at de gjør hva du vil så er det mange ulike typer som blinkende / jakt / lyd aktivert / diffrent colure fashing og så videre kan du få en lyd aktivator å bruke for cathrods men jeg tror det du leter etter, er en av det http://cgi.ebay.co.uk/61cm-LED-Inter...d=p3286.c0.m14
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mener du disse? Jeg har to av dem.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Film / Film Lighting Software | Black Magic | Multimedia & Kodeker | 2 | 22 januar 2009 13:38 |
| Samsung T220 Monitor Lighting Problemer | Compasky | Kabinetter & Skjermer | 1 | 1 januar 2009 21:52 |
| Cold katoden Lighting Help plz | Compasky | General Hardware Chat | 2 | 20 januar 2008 23:06 |
| Lighting Design Programvare kontroll | stgtech | General Software Chat | 1 | 6 januar 2008 12:47 |
| Thread Tools | |
| |