![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är säker på att jag har skickat det här förut men hittar den inte!
Någon jag känner har ett fall med två band av lysdioder ner framsidan som ändrar färg. Tro det kom från en plats i Watford (kan inte minnas shop namn), jag har kontrollerat dem och de inte säljer det längre. Alla som har någon aning om var jag kunde få lite ifrån? Skål Tom Mitt System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är det du vill ha fallet med ljus, eller några ljus kan du lägga på ett fall?
| |||
| |||
| Bara några lampor att sätta på fallet. Inte helt säker på hur jag skulle passa dem ändå! Jag tänker att det skulle vara häftigt att köra en uppsättning kring toppen av fönstret inne i målet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.saverstore.com/ brukade vara populärt Watford Electronics.
| |||
| |||
| Katoder bara göra en färg. |
|
| |||
| |||
| Åh, ok |
|
| |||
| |||
| Få en lava lampa och placera den intill din dator .......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det du söker M8 är en bil produkt! de körs på 12v så att du kan tråd dem upp till en molex ebay sälja laster har ett bra sök runt det och du kan få dem för ett bra pris bara se till att de gör vad du vill eftersom det finns massor av olika typer gillar blinkande / jagar / ljudet aktiveras / diffrent colure fashing och så vidare du kan få en sund aktivator som ska användas för cathrods men jag tror att vad du tittar på är en av det http://cgi.ebay.co.uk/61cm-LED-Inter...d=p3286.c0.m14
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Menar du dessa? Jag har två av dem.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Film / Film Lighting Software | Black Magic | Multimedia & Codecs | 2 | 22 januari 2009 13:38 |
| Samsung T220 Monitor Lighting Problem | Compasky | Grafikkort & Skärmar | 1 | 1 januari 2009 21:52 |
| Cold Cathode Lighting Hjälp plz | Compasky | General Hardware Chat | 2 | 20 januari 2008 23:06 |
| Lighting Design Software kontroll | stgtech | General Software Chat | 1 | 6 januari 2008 12:47 |
| Thread Tools | |
| |