mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Lil lidt forvirret over denne sag.

Reply

Thread Tools
Old 27 juni 2008, 15:36
Donor-Gruppen

Default Lil lidt forvirret over denne sag.

Min gamle sag er en smerte i jacksy (forsiden holder kommende off) og så I `m kigger på at købe et nyt (næste uge).
Jeg mener at forstå nogle af de begreber, etc Bout tilfælde, men I `m bare håbe, at jer kunne hjælpe mig.
I kinda fancy dette tilfælde:http://www.cclonline.com/product-inf...r_id=0&tid=n/a

Form Factor-ATX PSU-400W

Jeg mener at vide, hvad form factter er det `s type PSU (Ain` t it?), Men hvor der står PSU betyder det, hvor meget jeg har brug for, eller hvor meget det vil passe eller hvad.

Enhver hjælp er meget værdsat.

Oh yer hvad betyder midi står for / betyder?
Old 27 juni 2008, 17:42
Donor-Gruppen

ATX PSU-400W betyder den type PSU du får med sagen, kan de ikke forudsige dine komponenter, så de kunne ikke fortælle dig hvor meget du har brug for.
Old 28 juni 2008, 01:52
Donor-Gruppen

ATX hvis form faktor på bundkortet vil det passe, den fælles faktorer er: Micro ATX (Home Theater PC's), ATX (standard PC's), og udvidet ATX (Normalt servere fordi de normalt har kapacitet til 2 CPU's)

Midi er størrelsen af den sag, Midi tilfælde er gode for standard PC's, da de er små nok til ikke domiate arbejdet rummet, dog stor nok til at holde alle de ting, du har brug for, men hvis du har en af de nyere GFX kort, du kan have behov for større.

Ligesom kanoakavirus den PSU-400W betyder, at du får en 400W PSU med sagen, men det anbefales, at du ikke bruger PSU's, der er inkluderet i de tilfælde, som de normalt er billige dem, der kunne slå fejl, og tage dine komponenter med dem. Min recomendation ville være at bare blive ved med at bruge den PSU, du bruger på det tidspunkt, som er stærk nok til din computer, men hvis du føler du har brug for en ny PSU også velkommen til at vende tilbage til fora og spørge om råd , hvor en for at få.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 juni 2008, 04:17
Donor-Gruppen

kk thanks alot alle.: D
Old 28 juni 2008, 04:37
Donor-Gruppen

Din velkommen, glæder vi kunne hjælpe
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Im lidt forvirret nay27uk CPU, bundkort og RAM 3 11 oktober 2009 13:35
Forvirret nybegynder! Caz Indføre Yourself Her 6 20 november 2008 12:25
Im virkelig forvirret NeedHelpPls General Hardware Chat 3 27 januar 2008 21:12
Really Forvirret Xeon Grafikkort & Monitors 5 14 november 2007 14:13
Forvirret omkring RAM mcfarty CPU, bundkort og RAM 10 10 august 2007 06:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.