![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn oude zaak is een pijn in de jacksy (de voorkant houdt komende uit) en ik ben op zoek op het kopen van een nieuwe (volgende week). Ik denk dat ik begrijp sommige van de termen etc Bout gevallen maar ik ben slechts de hoop dat jullie kunnen me helpen. I kinda fancy dit geval:http://www.cclonline.com/product-inf...r_id=0&tid=n/a Form Factor-ATX-400W PSU Ik denk dat ik weet wat de vorm factter is, het is de aard van de PSU (Ain `t it?), Maar wanneer zij zegt PSU betekent dat hoeveel ik nodig heb, of hoe veel het past of wat. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. ![]() Oh yer wat doet de midi-standaard voor / in?
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| ATX PSU-400W: het type van PSU krijg je met de zaak, ze kunnen niet voorspellen uw componenten zodat ze niet kon vertellen u hoeveel u nodig heeft. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ATX als de form factor van het moederbord zal passen, de gemeenschappelijke factoren zijn: Micro ATX (home theater pc's), ATX (standaard PC's) en Extended ATX (Meestal servers, omdat ze meestal de capaciteit hebben voor 2 CPU's)
Midi is de grootte van de zaak, Midi zaken zijn goed voor standaard PC's als ze zijn klein genoeg om niet domiate het werk ruimte, maar groot genoeg om alle spullen die u nodig hebt, maar als u een van de nieuwere gfx kaarten, u Mogelijk moet groter. Net als kanoakavirus de PSU-400W betekent dat je een 400W PSU met de zaak, maar het is aangeraden dat je geen gebruik maken van PSU's die zijn opgenomen met zaken zoals ze zijn over het algemeen goedkoop zijn, dat kan niet en neem uw componenten met hen. Mijn aanbeveling zou zijn om gewoon met behulp van de PSU die u gebruikt op het moment als dat is krachtig genoeg voor uw computer, maar als je het gevoel hebt u een nieuwe PSU zo goed, voel je vrij om terug te komen op het forum en vraag om advies waarop een te krijgen. Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| kk bedankt allemaal.: D
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Uw welkom, blij dat we kunnen helpen |