![]() |
|
| |||
| |||
| Min gamle tilfellet blir vondt i jacksy (foran holder kommer av) og så i `m ser på å kjøpe en ny (neste uke). Jeg tror jeg forstår noen av begrepene osv. bout tilfeller, men i `m bare håper at dere kunne hjelpe meg. Jeg har lyst på denne saken:http://www.cclonline.com/product-inf...r_id=0&tid=n/a Form Factor-ATX PSU-400W Jeg tror jeg vet hva form factter er det `s type PSU (Ain` t it?), Men der det står PSU betyr det hvor mye jeg trenger, eller hvor mye den vil passe, eller hva. Hjelp er verdsatt. ![]() Å yer Hva betyr midi står for / mener?
__________________ <Alle bilder må ikke være større enn 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| ATX PSU-400W betyr typen PSU får du med saken, de kan ikke forutsi komponentene så de kan ikke fortelle deg hvor mye du trenger. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ATX hvis form faktor på hovedkortet vil det passer, det felles faktorer: Micro ATX (hjemmekino PC-er), ATX (standard PC-er), og Extended ATX (vanligvis servere fordi de vanligvis har kapasitet for 2 CPU's)
Midi er størrelsen på sak, Midi tilfeller er gode for standard PC-er som de er små nok til å ikke domiate arbeidet mellomrom, men stort nok til å holde alle de tingene du trenger, men hvis du har en av de Nyere GFX kort, du trenger større. Som kanoakavirus den PSU-400W betyr at du får en 400W PSU med saken, men det anbefales at du ikke bruker PSU som er inkludert med saker som de er generelt billig de som kan svikte og ta deler med dem. Min recomendation ville være å bare bruke PSU som du bruker i øyeblikket som er kraftig nok til datamaskinen din, men hvis du føler at du trenger en ny PSU, så vel, jeg vil gjerne komme tilbake til forumet og be om råd som en komme. Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| kk takk alle.: D
__________________ <Alle bilder må ikke være større enn 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Velkomstsiden, glad vi kunne hjelpe |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Im litt forvirret | nay27uk | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 11 oktober 2009 13:35 |
| Forvirret nybegynner! | Caz | Presenter deg selv her | 6 | 20 nov 2008 12:25 |
| Im virkelig forvirret | NeedHelpPls | General Hardware Chat | 3 | 27 januar 2008 21:12 |
| Really Forvirret | Xeon | Kabinetter & Skjermer | 5 | 14 nov 2007 14:13 |
| Forvirret om RAM | mcfarty | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 10 august 2007 06:30 |
| Thread Tools | |
| |