![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Etsin tapauksessa ... Tämä mobo tarpeisiin sopiviksi: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131196 Ja se on oltava ikkuna puolelta paneeli. Tämä on minun nykyinen: http://pc-coolers.ro/produs.php?id=146 Tiedän, Romania paikassa. Voi myös ei PSU. Voitteko auttaa? Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Shekki tämä yksi, suuri tapauksessa toivon, että auttaa:)
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Woah. Luuletko minun mobo ja Ultra sopii? Jos näin on, olen LOPULLINEN saada se. |
|
| |||
| |||
| Joo, se on tuumaa tai 2 kauemmin kuin minun tapauksessani ja 8800gtx sopii minun helposti Tapaus mahtuu joko am / ATX tai ATX ja te emolevy on ATX niin ei ongelmia
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Sillä on kaksi CD lahdilla, eikö? Mielestäni se on kätevä vehje päälle varastoinnin kamaa. Woah, paljon kiitoksia, olen LOPULLINEN saada se! ;) |
|
| |||
| |||
| Se on 3 mielestäni!
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...8124&doy=12m11
Tässä tapauksessa olen käyttäen loadz tilaa sisällä 140mm tuuletin edessä erittäin helppo mod jos tätä kamaa:) goto minun verkkosivustossaan kaksi ks. WOT iv tehdä tässä tapauksessa, jos interasted www.myPCbuild.piczo.com toivomme, että tämä auttaa:) My System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Vlad. Siirry kanssa 900 SW noteerataan. Sinulla ei yksinkertaisesti voi mennä vikaan. Me rakastamme, että jos täällä. Olen rakentanut useita järjestelmiä tässä tapauksessa. Erittäin helppo rakentaa osaksi. Harkitse puolivälissä valikoima hinta sen erinomaisesti rakennettu hyvin. It'll fit äärimmäinen. Vaikka virtakaapelit olivat tad vaikea kiertää. Mutta silti hyvin tehdä mahdollista. Awesome tapauksessa.
|
| |||
| |||
| Yhdeksän kihlakunta? Voi kyllä! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on Antec 900 tapauksessa ja i ei todellakaan pidä siitä. Inhosi itse PSU oli asennettu alareunaan, se ei ole suosii asennusputkijärjestelmät. Minulla on vielä se, käytetään vain muutama viikko asti olen siirryt coolermaster Stacker 832.