![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar een zaak ... Dit mobo moet passen: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131196 En het dient te beschikken over een raam zijwand. Dit is mijn huidige: http://pc-coolers.ro/produs.php?id=146 Ik weet het, Roemeense site. Oh, ook geen PSU. Kunt u mij helpen? Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Controleren dit uit een grote zaak, hoop dat het helpt:)
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Woah. Denkt u dat mijn mobo en een Ultra past? Zo ja, ik ben DEFINITELY krijgen is. |
|
| |||
| |||
| Ja, het is een inch of 2 meer dan in mijn geval en de 8800GTX past gemakkelijk in de mijne De zaak past hetzij am / ATX of ATX en je moederbord is ATX, zodat er geen problemen
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Het heeft twee CD baaien, toch? Ik zie het heeft een handige thingy bovenop voor de opslag van spullen. Woah, veel dank, ik ben DEFINITELY getting it! ;) |
|
| |||
| |||
| Het heeft 3 denk ik!
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...8124&doy=12m11
dit is het geval ik gebruik loadz van de ruimte binnen 140mm fan aan de voorzijde erg makkelijk te mod als je in die dingen:) ga naar mijn website twee zie wot iv gedaan om dit geval als uw interasted www.myPCbuild.piczo.com hoop dat dit helpt:) Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Vlad. Ga met de 900 SW genoteerd. Je kan gewoon niet mis gaan. We houden dat geval hier. Ik heb er een aantal systemen in deze zaak. Zeer eenvoudig in te bouwen. Gezien het middensegment prijs zijn prachtig gebouwd als goed. Ze past een Ultra. Hoewel de stroomkabels waren een beetje moeilijk om zich te verplaatsen. Maar nog steeds erg doe-staat. Awesome geval.
|
| |||
| |||
| De Nine Hundred? Oh ja! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een Antec 900 zaak en ik echt niet leuk. Haatte het feit dat de PSU is gemonteerd op de bodem, het was absoluut geen voorstander voor kabelmanagement. Ik heb nog steeds het gebruikt voor een enkele weken tot ik een upgrade naar de coolermaster stacker 832.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 2 PSU in een geval? | pete21 | Cases & Power Supplies | 11 | 4 Aug 2008 10:14 |
| Nieuw geval | Cew27 | Cases & Power Supplies | 5 | 27 apr 2008 14:27 |
| Beste geval!?!? | gaza14 | Cases & Power Supplies | 12 | De 5 april 2008 09:24 |
| Het beste geval voor mij | Homoseksualist | Cases & Power Supplies | 5 | 6 dec 2007 02:24 |
| Beste zaak? | clintondavidn | Cases & Power Supplies | 7 | 16e sep 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |