![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg leter etter en sak ... Dette mobo må passe: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131196 Og det må ha et vindu side panel. Dette er min nåværende: http://pc-coolers.ro/produs.php?id=146 Jeg vet, rumensk side. Oh, også no PSU. Kan du hjelpe meg? Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk dette én, stor sak, håp som hjelper:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Woah. Tror du meg mobo og Ultra får plass? Hvis ja, Im 'absolutt få det. |
|
| |||
| |||
| Ja, det er en tommers eller 2 lengre enn mitt tilfelle og 8800GTX passer mine enkelt Saken kan passe enten am / ATX eller ATX og hovedkort er ATX så ingen problemer der
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Den har to CD bukter, ikke sant? Jeg ser det har en praktisk thingy på toppen for oppbevaring av ting. Woah, mange takk, jeg Definitivt får den! ;) |
|
| |||
| |||
| Den har 3 tror jeg!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...8124&doy=12m11
dette er tilfelle Jeg bruker loadz plass inni 140mm vifte i front veldig enkelt å mod hvis til at ting:) goto mine to se wot iv gjort dette tilfellet hvis interasted www.myPCbuild.piczo.com håper dette hjelper:) Min System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Vlad. Gå med 900 SW sitert. Du bare ikke kan gå galt. Vi elsker dette tilfellet her. Jeg har bygd en rekke systemer som i dette tilfellet. Svært lett å bygge inn. Tatt i betraktning mellomklassen pris sine superbly bygget også. Det vil passe en Ultra. Selv om strømkablene var TAD vanskelig å komme rundt. Men fortsatt veldig do-stand. Awesome tilfelle.
|
| |||
| |||
| The Nine Hundred? Oh yes! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et Antec 900 tilfelle og jeg virkelig ikke liker det. Hatet det faktum at PSU ble montert på bunnen, det gjorde absolutt ingen tjenester for kabel ledelse. Jeg har fremdeles den som brukes for bare noen uker til jeg oppgraderte til coolermaster stacker 832.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 2 PSU i en sak? | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 11 | 4 august 2008 10:14 |
| Ny sak | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Best case!?? | gaza14 | Bærevesker & Strømforsyning | 12 | 5 april 2008 09:24 |
| Beste fall for meg | Raver | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 6 desember 2007 02:24 |
| Best Case? | clintondavidn | Bærevesker & Strømforsyning | 7 | 16nde sep 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |