![]() |
|
| |||
| |||
| Jag letar efter ett fall ... Detta mobo måste passa: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131196 Och det måste ha ett fönster sidopanelen. Detta är mitt nuvarande: http://pc-coolers.ro/produs.php?id=146 Jag vet, rumänska webbplats. Åh, heller PSU. Kan ni hjälpa till? Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Check den här ett rum, stor fråga, hoppas det hjälper:)
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Woah. Tror du mitt mobo och ett Ultra passar? Om så är fallet, jag DEFINITIVA få det. |
|
| |||
| |||
| Ja, det är en inch eller 2 längre än mitt fall och 8800gtx passar mig lätt Ärendet kan passa antingen am / ATX eller ATX och du moderkort är ATX så inga problem där
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Den har två CD vikar, eller hur? Jag ser det har en praktisk sak ovanpå för förvaring av saker. Woah, massor av tack, jag DEFINITIVA få det! ;) |
|
| |||
| |||
| Det har 3 tror jag!
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...8124&doy=12m11
det är så jag använder loadz utrymme inuti 140mm fläkt på framsidan mycket lätt att mod om i det där:) goto min webbplats två se WOT iv gjort i detta fall om din interasted www.myPCbuild.piczo.com hoppas att detta hjälper:) Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Vlad. Gå med 900 SW citerad. Du kan helt enkelt inte gå fel. Vi älskar att fråga om här. Jag har byggt ett antal system i detta fall. Mycket lätt att bygga in. Med tanke på mitten rad pris dess utmärkt byggs också. Den ska passa en Ultra. Även om kraftkabel var en smula svårt att ta sig runt. Men mycket gör-stånd. Awesome fall.
|
| |||
| |||
| Den Niohundra? Åh ja! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har ett Antec 900 fall och jag verkligen inte gillar det. Hatade det faktum att PSU var monterade längst ner, det gjorde absolut inte gynnar för kabelhantering. Jag har fortfarande den som används för enbart några veckor tills jag uppgraderade till coolermaster stacker 832.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 2 psu i ett fall? | pete21 | Cases & Power Supplies | 11 | 4 august 2008 10:14 |
| Nya fall | Cew27 | Cases & Power Supplies | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Bästa fall!?? | gaza14 | Cases & Power Supplies | 12 | 5 april 2008 09:24 |
| Bästa fall för mig | Raver | Cases & Power Supplies | 5 | 6 december 2007 02:24 |
| Bästa fall? | clintondavidn | Cases & Power Supplies | 7 | 16:e sep 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |