![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej alle ![]() for dem, der er interesseret i at tilpasse din pc tilfælde dette er mine:) en opdatering af min sag ikke er den bedste billeder selv tho kameraet kostede mig en formue ![]() Jeg var nødt til at flytte min DardDrive's til bagsiden af min sag som plasma Bolden blev givet mig fejl er der på volumen (nødvendig for at gøre en fejl kontrollere før bootup), men Thats alle sorteret nu ![]() Jeg har to harddisk kølere på dem, og jeg har lagt to blå lysdioder i dem for harddisk aktiviteter mig ikke at gøre mere i denne sag, som jeg er i midten af buiding en ny cose udfærdiges af en server sag og ja det vil være med en plasma bolden i en alt for .... to af dem actelly ![]() http://i124.photobucket.com/albums/p...untitled-3.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc007.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc004.jpg
|
| |||
| |||
| Hellige ... * Borat accent * Eeez niice! * / Borat accent * ERM .. sikker på du har det sorteret .. dens formentlig bare pic. Men det ser ud til, at de fans der blæser direkte på akryl / plexiglass / perspex / uanset? Formentlig bare mig, men troede, at jeg gerne sige, før din PC blæser op! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke du sender denne aldre siden? Eller var det en andens, der ligner? Uanset det stadig ser cool, men jeg ville ikke føle sig trygge nok gør et mod, som jeg ikke meget kunstnerisk, så ville jeg være bekymret for, at det ville se dumt (som det formentlig ville) og jeg vil ikke være i stand til at komme op med min egen idé enten.
| |||
| |||
Jeg håber, det dont sprænge ... være sjovt hahaNOO dem fans er harddisk kølere (harddisken står bag det, og fans er blæser på dem, jeg har en lille 80mm fan om han perspex vindue trækker luft ind til dem Citat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| jep jeg er udstationeret for lang tid siden, men mere har bin gjort denne gang ![]() godt, da jeg fik i denne standard, hvis det havde en 120mm fan var plasma bolden var og masser af fritid og bordom og en plasma ball jeg aldrig anvendes i tho det mide ser pæn og den er monteret helt (med en masse opskæring til sag dermed ingen harddisk rack lolog tænker ikke meget kunstnerisk hehe der er masser af trin for trin på nettet, hvis du kan bruge et puslespil og en skruetrækker sin let hehe Hvis du kan lide det Thats alle, at spørgsmål som alle har der egen smag Jeg fik kaldenavnet (alle vise no go), fordi de komponenter spec er vente på det ... Socket A![]() ![]() Citat:
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan kommer du sætte harddiske der? Jeg ville have selvom det ville være bedre at have luftstrøm på hver side af drevet?
|
| |||
| |||
| der ikke er mere plads til at få dem eneywere ELS vel ikke var de kabler vil nå ud til dem ... indersiden tilfælde temps dont gå over 25c og der er plads bag harddiske. de harddiske skal AOT køligere med dem kølere påEverest siger min harddisk temps er 27 C og bundkortet er 26c ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg er ikke sikker på, hvis jeg gerne vil have den selv Jeg ville være nødt til at vælge noget, jeg vil gerne, og jeg har ingen idé om, hvad det ville være, og jeg vil altid finde noget galt med det (det er det, jeg gerne med ting jeg gør) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg elsker at plasma bolden ting very nice
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har så fald også Icute lolz, stor sag meget rummelig
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|