![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi everyone ![]() niille, jotka ovat kiinnostuneita customizing PC tapauksessa tämä on minun:) päivitys minun tapauksessani ole paras kuvia jopa tho kamera maksaa minulle fortune ![]() Minun täytyi siirtää minun DardDrive n sen takaisin minun tapauksessa plasman pallo oli annoitte minulle virhe's määrän (jotka ovat tarpeen tehdä virhe tarkistaa ennen käynnistyskansiosta), mutta thats kaikki LAJITTELE nyt ![]() Minulla on kaksi kiintolevy jäähdyttimet niistä ja olen esittää kaksi sinistä merkkivaloa vuonna niitä kiintolevy toimintaa en tee enää tähän asiaan, koska olen keskellä buiding uuden cose tehty palvelimeen, ja kyllä se ottaa plasmaksi pallo tässä liikaa .... kaksi niistä actelly ![]() http://i124.photobucket.com/albums/p...untitled-3.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc007.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc004.jpg
|
| |||
| |||
| Pyhä ... * Borat aksentti * Eeez niice! * / Borat aksentti * Erm .. varma, että sinulla on se LAJITTELE .. sen luultavasti vain pic. Mutta näyttää siltä, että tuulettimet puhaltavat suoraan kiinni akryyli / plexiglass / Perspex / jotain? Luultavasti vain minulle, vaan ajatteli I'd sanoa ennen tietokoneen puhaltaa ylös!
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ette post tämän ajat sitten? vai oliko se joku muu on, että näyttää? Joka tapauksessa se näyttää silti cool, mutta en haluaisi luottaa tarpeeksi tekee mod olen kovin taiteellinen joten en olisi huolissani, että se näyttää tyhmä (jota se luultavasti) ja I ei olisi voinut tulla laatia oma ajatus joko.
| |||
| |||
Toivon, että se dont pimahtaa ... huvittavalta hahaNõo ne fanit ovat kiintolevy jäähdyttimet (kovalevy on sen takana ja puhaltimet puhaltavat niistä i on pieni 80mm tuuletin hän Perspex ikkuna vetämällä ilmaa heille Quote:
__________________ |
|
| |||
| |||
| yep i lähetetty jo kauan sitten, mutta enemmän on bin tehnyt tällä kertaa ![]() hyvin, kun sain tämän standardin tapauksessa se oli 120mm tuuletin olivat plasmassa pallo oli ja paljon vapaa-aikaa ja bordom ja plasma pallo i koskaan käyttänyt i tho se punkki näyttää mukava ja se on asennettu täysin (jossa on paljon leikkaamista asiaan siten ole kiintolevy rack lolhyvin olen kovin taiteellinen hehe on kuormien askel aloittanut nettohintoina, jos voit käyttää palapelin ja ruuvi kuljettajan on helppo hehe jos haluat thats kaikki asiat sillä jokainen on siellä oma maku sain lempinimen (kaikki näyttää no go "), koska komponentit spec on odotettava sitä ... socket A![]() ![]() Quote:
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuinka tulla jätät kovalevyt siellä? Olisin vaikka se olisi parempi on ilmavirran kummallakin puolella asemaan?
|
| |||
| |||
| ei ole enää tilaa ne eneywere els hyvin ei ollut kaapelit saavuttaa niille ... sisältä tapauksessa temps dont mene yli 25c ja siellä on tilaa takana levyä. että levyä on AOT cooler niitä jäähdyttimet onEverest sanoo minun kiintolevy temps ovat 27 c ja emolevyn on 26 c ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| Quote:
En ole varma, onko Haluaisin sen kuitenkin Minun pitäisi valita jotain haluaisin, ja minulla ei ole aavistustakaan, mitä se on, ja haluaisin aina löytää jotain vikaa se (it's what I'm mielellään kamaa en) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i love että plasma pallo asia very nice
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on tässä tapauksessa myös Icute lolz, great tapauksessa hyvin roomy
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|