![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hallo iedereen ![]() voor degenen die geïnteresseerd zijn in het aanpassen van uw pc geval dit is van mij:) een update van mijn geval niet de beste foto's zelfs tho de camera kost me een fortuin ![]() Ik moest mijn DardDrive's aan de achterzijde van mijn zaak als de plasma bal was dat ik de fout op het volume (nodig om een fout controleer vóór het opstarten), maar thats all gesorteerd nu ![]() Ik heb twee Harddrive koelers op hen en heb ik twee blauwe leds in deze Harddrive activiteiten ben niet meer te doen met deze zaak, zoals ik in het midden van buiding een nieuwe cose gemaakt van een server zaak en ja het zal worden met een plasma bal in deze een te .... twee van hen actelly ![]() http://i124.photobucket.com/albums/p...untitled-3.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc007.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc004.jpg
|
| |||
| |||
| Heilige ... * Borat accent * Eeez niice! * / Borat accent * Erm .. of u hebt het gesorteerd .. zijn waarschijnlijk gewoon de pic. Maar het lijkt erop dat de ventilatoren blazen direct op de acryl / plexiglas / perspex / wat? Waarschijnlijk alleen ik, maar dacht dat ik zou zeggen voor uw pc blows up!
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u na dit leeftijden geleden? Of was het iemand anders die lijkt? Hoe dan ook het is nog steeds cool, maar ik zou er zeker niet genoeg bezig met een mod zoals ik ben niet erg artistiek, dus ik zou bang dat het zou dom (die zij waarschijnlijk zouden) en zou ik niet kunnen komen met mijn eigen idee.
| |||
| |||
Ik hoop dat het dont opblazen ... worden grappig hahanoo ze fans zijn de harddisk koelers (de harde schijf achter en de fans zijn waait over hen heb ik een kleine 80mm fan op hij perspex venster trekken lucht in voor hen Citaat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| yep i rapporteerde een lange tijd geleden, maar meer heeft gedaan bin dit moment ![]() en toen kreeg ik deze norm geval had een 120mm fan waren de plasma bal was en veel vrije tijd en bordom en een plasma bal heb ik nooit gebruikt i tho mijt het mooi en het paste perfect (met een veel snijden tot geval dus geen harddisk rack lolen ben niet erg artistieke hehe er last van stap voor stap op het net of u kunt gebruik maken van een puzzel en een schroevendraaier zijn eenvoudig hehe IF YOU LIKE IT thats al die zaken Zoals iedereen heeft een eigen smaak Ik kreeg de bijnaam (alle show no go), omdat de onderdelen spec is wachten op het ... socket A![]() ![]() Citaat:
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe kom je de harde schijven er? Ik had al zou het beter zijn om de luchtstroom aan elke kant van het station?
|
| |||
| |||
| er geen ruimte meer is om ze eneywere els niet goed waren de kabels zal bereiken voor hen ... de binnenkant geval temps dont go over 25c en er is ruimte achter de harde schijven. de harde schijven moet worden AOT koeler met hen koelers opEverest zegt mijn harddisk temps zijn 27 C en het moederbord is 26c ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben niet zeker of ik zou willen dat al Ik zou moeten kiezen wat ik wil, en ik heb geen idee wat dat zou worden, en ik wil altijd wel iets mis mee is (het is wat ik graag met dingen die ik doen) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i love that plasma bal ding heel mooi
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb dat geval ook Icute lolz, great geval zeer ruime
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|