![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei alle sammen ![]() for de som er interessert i å tilpasse pc tilfelle dette er min:) en oppdatering av mitt tilfelle ikke den beste bilder selv tho kameraet koster meg en formue ![]() Jeg måtte flytte min DardDrive står på baksiden av mitt tilfelle som plasma ball ga meg feil skjer volumet (nødvendig for å gjøre en feil før bootup) men dvs alle sorteres nå ![]() Jeg har to HardDrive coolers på dem og jeg har satt to blå lysdioder i dem for HardDrive aktiviteter er ikke det lenger i denne saken som jeg er i midten av buiding en ny cose laget av et fall og ja det vil være å ha en plasma ball i en altfor .... to av dem actelly ![]() http://i124.photobucket.com/albums/p...untitled-3.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc007.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc004.jpg
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hellige ... * Borat aksent * Eeez niice! * / Borat aksent * Erm .. at du har det sortert .. det trolig bare pic. Men det ser ut viftene blåser direkte inn på akryl / plexiglass / perspex / hva? Nok bare meg, men trodde jeg skulle si før PCen blåser opp!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du ikke legge dette lenge siden? eller var det noen andre som ligner? Uansett den fremdeles ser kul, men jeg ville ikke føle deg trygg nok gjør en mod som jeg ikke er veldig kunstnerisk så jeg ville vært bekymret for at det ville se dumt (som det sannsynligvis ville) og jeg vil ikke kunne komme opp med min egen idé heller.
| |||
| |||
Jeg håper det ikke blåser opp ... være morsomt hahanoo dem tilhenger er hardDrive coolers (harddisken er bak den, og viftene blåse på dem jeg har en liten 80mm vifte på han perspex vindu trekke luft i dem Sitat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| Ja jeg postet for lenge siden, men flere har bin gjort denne gangen ![]() vel da jeg fikk denne standarden tilfellet hadde en 120mm vifte var plasma ball var og mye fritid og bordom og en plasma ball jeg aldri brukt i tho det mite ser fint og det passet perfekt (med mye kapping til sak dermed ingen HardDrive rack lolBrønnen er ikke veldig kunstnerisk hehe det er mange trinn for trinn på nettet hvis du kan bruke et puslespill og en skrue driver det enkelt hehe hvis du liker det dvs alle som teller som alle har det egen smak jeg fikk kallenavnet (all viser ingen gå) fordi komponentene spec er vente på det ... socket A![]() ![]() Sitat:
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan kommer du sette harddisker der? Jeg ville ha skjønt det ville være bedre å ha luftstrømmen på hver side av stasjonen?
|
| |||
| |||
| det er ikke mer plass til å ha dem eneywere Els vel ikke var kablene skal komme til dem ... innsiden tilfelle temps dont gå over 25C og det er plass bak HardDrives. den harddrives må aot kulere med dem coolers påEverest sier min harddrive temps er 27c og hovedkortet er 26c ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg er ikke sikker på om jeg ønsker det selv Jeg måtte velge noe jeg ønsker, og jeg aner ikke hva som ville være, og jeg vil alltid finne noe galt med den (det er det jeg liker med ting jeg gjør) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg elsker at plasma ball thing very nice
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har da også, Icute lolz, great case svært romslig
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Eventuelle Ett vite om 3.1 Update er bedre enn den 3.0 Update jeg nettopp kjøpt? | Haun | Linux og alternative OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Jeg må oppdatere USB drivere som man kan jeg oppdatere? | ny | General Software Chat | 8 | 3 juni 2009 07:58 |
| AVG oppdatering fra 7.5 til 8.0 | phoenix37 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 23 juli 2008 12:43 |
| Hvorfor er det noen Modifikasjon sving inn idioter | link590o | Av Emne Diskusjon | 1 | 2 januar 2008 19:17 |
| Thread Tools | |
| |