![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej alla ![]() för dem som är intresserade av att anpassa datorn fallet här är min:) en uppdatering av mitt fall inte den bästa bilder även tho kameran kostade mig en förmögenhet ![]() Jag var tvungen att flytta min DardDrive är på baksidan av mitt fall som plasma bollen gav mig fel är om volymen (som behövs för att göra ett misstag innan uppstart), men thats all sorteras nu ![]() Jag har två Hårddisk kylare på dem och jag har lagt två blå lysdioder i dem för Hårddisk verksamhet är att inte göra mer i detta fall som jag är i mitten av buiding en ny cose gjord av en server fall och ja det kommer att vara med en plasma boll i ett alltför .... två av dem actelly ![]() http://i124.photobucket.com/albums/p...untitled-3.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc007.jpg http://i124.photobucket.com/albums/p...otos/pc004.jpg
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heliga ... * Borat brytning * Eeez niice! * / Borat brytning * Erm .. säker på att du har det sorterade .. det förmodligen bara pic. Men det verkar som om fläktarna är blåser direkt på acryl / plexiglas / perspex / vadsomhelst? Antagligen bara jag, men trodde att jag skulle säga innan datorn blåser upp!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du inte skicka detta åldrar sedan? eller var det någon annans som liknar? Antingen så det fortfarande ser cool, men jag skulle inte känna sig säker nog att göra ett mod som jag inte mycket konstnärligt så skulle jag vara orolig att det skulle se dumt (vilket det nog) och jag skulle inte kunna komma med min egen idé heller.
| |||
| |||
Jag hoppas att det dont spränga ... vara rolig hahanoo dem fans är hårddisk kylare (hårddisken ligger bakom den och fläktar blåser på dem jag har en liten 80mm fläkt om han perspex fönster dra in luft i för dem Citat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| Japp jag postat för länge sedan men har bin gjort temne ![]() och när jag fick denna standard fallet hade en 120mm fläkt var plasma boll var och en hel del fritid och bordom och en plasma boll jag aldrig använt i tho det mite ser trevligt och det monteras helt (med mycket skärning till fall därmed ingen Hårddisk rack loloch är inte mycket konstnärliga hehe det finns massor av steg för steg på nätet om du kan använda ett pussel och en skruvmejsel sin lätt hehe om du gillar det thats alla att frågor som alla har det egna smak fick jag smeknamn (alla visar ingen gå) eftersom komponenterna spec skall vänta på det ... Socket A![]() ![]() Citat:
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur kommer du lägga hårddiskar där? Jag skulle ha men det skulle vara bättre att ha luftflöde på varje sida av enheten?
|
| |||
| |||
| det finns ingen mer plats att ha dem eneywere ELS och inte var kablarna kommer att nå dem ... insidan fall temps dont gå över 25c och det finns utrymme bakom hårddiskar. de hårddiskar måste AOT kylare med dem kylare påEverest säger min hårddisk temps är 27c och moderkortet är 26c ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag är inte säker på om jag skulle vilja det men Jag hade att välja något som jag skulle vilja, och jag har ingen aning om vad det skulle vara, och jag vill alltid hitta något fel på den (det är vad jag gillar med saker jag gör) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag älskar att plasma ball sak väldigt trevligt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har så fall också Icute lolz, great fall mycket rymliga
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Något man veta om 3,1 Update är bättre än de 3.0-uppdateringen jag precis köpt? | Haun | Linux & Alternativa OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Jag måste uppdatera USB Drivers Vilket Måste jag uppdatera? | ny | General Software Chat | 8 | 3 juni 2009 07:58 |
| AVG uppdatering från 7.5 till 8.0 | phoenix37 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 23 juli 2008 12:43 |
| Varför är en del mods förvandlas till idioter | link590o | Off Topic Discussion | 1 | 2 januari 2008 19:17 |
| Thread Tools | |
| |