![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har en række talere bag mig, som jeg gjorde, og en af dem er <1 grad vakkelvorn .. men nu jeg har bemærket det altid irriterer mig!
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Første OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er temmelig damn cool! Nice job.
| |||
| |||
| That's cool. Er plasma kuglen tilsluttet pc'en strømforsyning, eller er det separate? |
|
| |||
| |||
| tak ikke store video-redigering af min første rigtige gå på det![]() nej der er et hul i bk af sagen for strømkabel, men det er 12V så jeg kunne trådbunden det op til en molex Jeg dident som jeg var farende for at få det hele op og kører derefter aldrig fik runde til at gøre det molex
__________________ |
|
| |||
| |||
| Nå gerne, at atleast den giver dig noget mere, du kan gå, hvis du beslutter dig til. |
|
| |||
| |||
| yerrr vel ikke mere arbejde der bliver gjort på dette nu, da jeg fik et nyt projekt, som jeg tror, du parti mide gerneI cant sige meget om design (ikke ønsker at TERN op til lan part i, og nogen har guffe min design ), Men vil have 2 plasma bolde på forsiden, og sagen er bygget fra bunden virkelig store fald alt vandkølede og et vandfald Reserver og en Xbox 360 vægafbryderen med den røde ring bevægelighed. Jeg vil figurere på her når du er færdig
__________________ |
|
| |||
| |||
| Lyder som det bør være et rart bygge |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice! 1 jeg stadig elsker at plasma bolden !!!!!
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Enhver ved man, hvis 3,1 Update er bedre end de 3.0 Update Jeg har lige købt? | Haun | Linux & Alternative OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Jeg har brug for at opdatere USB Drivere Hvilket kan jeg opdatere? | ny | General Software Chat | 8 | 3 juni 2009 07:58 |
| AVG Update fra 7,5 til 8,0 | phoenix37 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 23 juli 2008 12:43 |
| Hvorfor virker nogle mods omdannet til idioter | link590o | Off Topic Discussion | 1 | 2 januar 2008 19:17 |
| Thread Tools | |
| |