![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Minulla on rivi puhujien takanani, jotka olen tehnyt, ja yksi niistä on <1 aste hutera .. mutta nyt olen huomannut, se on aina minua ärsyttää!
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
My System: Ensinnäkin OC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
video tästä
http://uk.youtube.com/watch?v=EaLn6NA4mVI
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Se on aika hemmetin cool! Hyvää työtä.
|
|||
|
|||
|
That's cool. Onko plasma pallo kytketty tietokoneeseen virtalähde, vai onko se erillinen?
|
|
|
|||
|
|||
|
kiitos
not great videoeditoinnissa ensimmäinen todellinen mennä sitä![]() no siellä on reikä, että bk, että asia virtakaapelin mutta se on 12v niin voisin lanka se on Molex i dident sillä olin rynnistävät saada se kaikki vauhtiin sitten koskaan saanut kierroksen tekee Molex
|
|||
|
|||
|
No niin atleast se antaa sinulle jotain enemmän voit mennä, jos päätät haluatko.
|
|
|
|||
|
|||
|
yerrr
hyvin enää työ on tehnyt tämän nyt sain uuden projektin, että mielestäni te paljon punkki kuteni cant sanoa paljon suunnittelu (ei halua tiira jopa LAN puolue ja joku on karkki minun suunnittelu ), Mutta sen tulee olla 2 plasman pallot etupuolella ja asia rakentaa tyhjästä todella iso asia kaikki vesijäähdytteisessä ja vesiputous Säilytetään ja xbox 360 virtapainikkeen kanssa punainen rengas liikkuvuutta. i postitse tästä, kun olet valmis
|
|||
|
|||
|
Kuulostaa olisi kiva rakentaa
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
nice!! 1 i vielä rakkautta että plasma pallo !!!!!