![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb een rij van sprekers achter me die ik gemaakt heb, en een van hen is <1 graad wankel .. maar nu heb ik het altijd ergert me!
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| video hier http://uk.youtube.com/watch?v=EaLn6NA4mVI
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is mooi damn cool! Nice job.
| |||
| |||
| Dat is cool. Is de plasma bal is aangesloten op de pc-voeding, of is het scheiden? |
|
| |||
| |||
| bedankt niet groot videobewerking mijn eerste echte go at it![]() nee er is een gat in het BK van de zaak voor de stroomkabel, maar het is 12V dus ik kon draad zij tot een Molex i dident Zoals ik al haasten om alles up and running vervolgens nooit ronde te doen Molex
__________________ |
|
| |||
| |||
| Nou als dat ten minste het geeft je iets meer kunt u als u besluit dat u wilt. |
|
| |||
| |||
| yerrr en niet meer wordt gewerkt aan dit nu als ik een nieuw project dat ik denk dat je veel mijt zoalsi cant zeggen veel over het ontwerp (niet wilt stern tot de LAN-party en iemand heeft mijn model Tuck ), Maar het gaat om plasma 2 ballen op de voorkant en de zaak van de grond af gebouwd echt grote zaak alles watercooled reserver en een waterval en een Xbox 360-schakelaar met de rode ring verkeer. i will post hier wanneer u klaar bent
__________________ |
|
| |||
| |||
| Klinkt als het moet een leuke bouwen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice!! 1 i still love dat plasma bal !!!!!
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ieder weten of de 3.1 update beter is dan de 3.0-update Ik kocht? | Haun | Linux & Alternative OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Ik moet bijwerken USB Drivers Welke Heb ik Update? | niew | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | De 3 juni 2009 07:58 |
| AVG-update van 7,5 tot 8,0 | phoenix37 | Virus, spyware & Security | 3 | 23 jul 2008 12:43 |
| Waarom doen sommige mods veranderen in idioten | link590o | Off Topic Discussie | 1 | De 2 januari 2008 19:17 |
| Thread Tools | |
| |