![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg har en rad med høyttalere bak meg som jeg gjorde, og ett av dem er <1 grad wonky .. men nå har jeg lagt merke til det alltid annoys meg!
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| videoen her http://uk.youtube.com/watch?v=EaLn6NA4mVI
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ganske forbanna kult! Fin jobb.
| |||
| |||
| Det er kult. Er plasma ball koblet til PC strømforsyning, eller er det separat? |
|
| |||
| |||
| takk ikke stor videoredigering mitt første virkelig går på det![]() no er det et hull på bk av saken på strømledningen men det er 12V så jeg kunne wire det opp til en Molex Jeg dident som jeg var rushing å få alt opp og gå deretter aldri fått runde å gjøre Molex
__________________ |
|
| |||
| |||
| Vel sånn atleast den gir deg noe mer kan du gå hvis du vil. |
|
| |||
| |||
| yerrr vel ikke mer arbeid blir gjort på dette nå som jeg fikk et nytt prosjekt som jeg tror du mye mite somi cant si mye om design (ikke vil tern opp til lan party og noen har brette design ) Men det kommer til å ha 2 plasma baller på forsiden og saken bygget fra bunnen virkelig stor sak alt watercooled og en foss Bestill og en Xbox 360 strømbryteren med den røde ringen bevegelse. Jeg vil poste her når du er ferdig
__________________ |
|
| |||
| |||
| Høres ut som det skal være en hyggelig bygge |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice! 1 Jeg elsker at plasma ball !!!!!
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Eventuelle Ett vite om 3.1 Update er bedre enn den 3.0 Update jeg nettopp kjøpt? | Haun | Linux og alternative OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Jeg må oppdatere USB drivere som man kan jeg oppdatere? | ny | General Software Chat | 8 | 3 juni 2009 07:58 |
| AVG oppdatering fra 7.5 til 8.0 | phoenix37 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 23 juli 2008 12:43 |
| Hvorfor er det noen Modifikasjon sving inn idioter | link590o | Av Emne Diskusjon | 1 | 2 januar 2008 19:17 |
| Thread Tools | |
| |