![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag har en rad talare bakom mig som jag gjort, och en av dem är <1 grad ostadig .. men nu har jag märkt att det alltid irriterar mig!
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Första OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är ganska jävla cool! Snyggt jobbat.
| |||
| |||
| That's cool. Är plasma boll ansluten till datorn strömförsörjning, eller är det olika? |
|
| |||
| |||
| tack inte stor videoredigering min första riktiga gå på det![]() nej det finns ett hål i den bk av argumenten för strömkabeln men det är 12v så jag kunde tråd det upp till en molex Jag dident som jag rusar för att få det hela igång sedan aldrig fick runda att göra molex
__________________ |
|
| |||
| |||
| Tja sådär minst det ger dig något mer kan du gå om du vill. |
|
| |||
| |||
| yerrr väl inte mer arbete på detta nu eftersom jag har ett nytt projekt som jag tror att du mycket mite gillarjag skränande säger mycket om design (inte vill Tern upp till LAN-party och någon har Tuck min design ) Men kommer att ha 2 plasma bollar på framsidan och fallet byggdes från början riktigt stora målet allt vattenkylda och ett vattenfall Reservera och en Xbox 360 strömbrytaren med röd ring rörelse. Jag kommer att publicera den här när du är färdig
__________________ |
|
| |||
| |||
| Låter som det bör vara en trevlig bygga |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice! 1 jag fortfarande älskar att plasma boll !!!!!