![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
ok så min nye bygge til slut til sommer opstillingen indersiden af omstændighederne ændrer sig, når jeg har nye ideer, men uden forbliver det samme hvad jeg bruger 2 fuld størrelse tårne 4 120mm Akasa fans med noze kegler 2 små ventilatorer (ikke nogen størrelse )perspex vindue hullet fald vil ligge på hjul, som så stort! watercooling alt inklusive ram! pc vil være at erstatte min gamle på grund af behov for en opgradering vil der være mindst 4 500 GB hdd 2 strømforsyning en for system 750w og en 300 W for fans cathrods og foran 7inch LCD-skærmen kun (7inch lcd er ikke et vigtigste overvåge!) den side paneler vil blive erstattet med en fuld størrelse døren på en hængsel og hullet parti sprøjtes glans sort. Thats alle mine idéer på minite men jeg doo ændre tingene, som de bygge går fremad som bedre idéer foråret op som jeg bygge Nogen vil måske sige dette tilfælde er over toppen og alt for store, men Thats hvad am sigte for over toppen ![]() komponenter ikke er kendt endnu, da jeg har ikke fået at far.going til consintrate om sagen først. vil være en masse organ filer og sandspredning endnu Jeg vil efterfølgende tilbage med billeder og videoer, som jeg bygge for thoses interasted idéer er ASO velkommenDet ser ABIT getto på min, men når jeg starter påfyldning og blande det hele i det skal se ud design nogle flere billeder af bygge hidtil ![]()
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er, hvad du kalder et projekt. Holde os opdateret.
| |||
| |||
| vil gøre resten af fans og perspex er på ordre fra ebay
__________________ |
|
| |||
| |||
| tht ser alvorligt søde! jaloux! ![]() bare nysgerrig thooo, er dem, der er fans suger luft i, eller blæser ud?? n også, u sagde 7inch skærmen ikke ur vigtigste 1, kinda lille, hvis den var! WOT u gonna bruge det til i stedet? Jeg tror, ive netop blevet inspireret til at bygge min egen sag nu |
|
| |||
| |||
| tak:) yerr forsiden fans vil blive opblæsningsmiddel i og bag dem blowing out. 7inch skærmen vil blive brugt til at vise systemet temps / system info. Jeg siger gå for det! Jeg bygget 3 brugerdefinerede tilfælde UP2 nu. dens så nemt at give din patient
__________________ |
|
| |||
| |||
| This looks awesome! Jeg har ikke set en brugerdefineret som dette før. |
|
| |||
| |||
| That's pretty cool. Ikke kunne hjælpe, men meddelelse toilettet i den side af billedet. Byg på toilettet?
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| ja jeg er faktisk Jeg har ingen var els som jeg stadig bor hjemme og tilbage i hæren slutningen af sommeren, så jeg er nødt til at skynde sig med denne Jeg fik organ fyldstof todages så blandingsanlæg forsiden i nu godt efter iv writin denne post et billede snart
__________________ |
|
| |||
| |||
| Hak front for at give mig adgang til montering af fans inde sag ![]() glattede huller på forsiden og fastgjort foran på (har du klar over, at der taler dækker? ![]() ![]() foran igen fyldes et stort hul i det, og jeg vil være montering af USB & audio ind i det (midt nederst) ![]() ![]() ![]() venter på filer for at indstille så sand og re fyldstof blev sine behov, når du nogle gange få boblerne samlede omkostninger så vidt £ 4 (organ fyldstof) Jeg sætter en annonce på en lokal brugte websted beder for alle pc nørder til at donere noget hovedsagelig tilfælde og Gud gjorde min telefon ringer lol til gengæld jeg holde dem ajour med bygge og de var mere end villig til at hjælpe os ud (nørder holde sammen Jeg tror ;-)
__________________ |
|
| |||
| |||
| Det er jeg tilbage:) stadig belastninger at gøre, men få der ![]() sand / re fyldstof og mere sand sand ![]() 2 USB ,1 taleren jack 1 MIC-stikket ![]() sin meget hårdt for at vise dig, hvor dejlig malingen har tørret som mit kamera plejer vise dig som så dark.i vil forsøge senere på bygge at vise dig ingen færdige lag maling endnu vil re coat omkring 7 gange så en klar glans over det for at beskytte det ![]() to morgen opskaering vinduer på dørene og sprøjtning indersiden af sagen hvidt, da det vil Glow en lilla / blå colure når UV cathrods installed.should ser rart med UV grøn kabel sleeving og grøn UV watercooling rør
__________________ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny på Forums:) Custom Build Hjælp | joshua1432 | General Hardware Chat | 2 | 24 November 2009 11:33 |
| Det er tid til at opbygge min tilpassede PC | Razer | General Hardware Chat | 6 | 25 marts 2009 12:21 |
| Custom Computer sag Made Fra Plexi Glass | atthelefthandovgod | Cases & Strømforsyninger | 3 | 23 marts 2009 12:16 |
| Spørgsmål om luftstrømmen i en speciel sag | Fendulon | Cases & Strømforsyninger | 25 | 20 marts 2009 13:19 |
| Custom bygge rådgivning | Luke21 | General Hardware Chat | 3 | 4 januar 2008 13:16 |
| Thread Tools | |
| |