mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Mijn Custom PC Case Bouw

Reply

Thread Tools
Old 6 februari 2009, 17:51
Donor Groep

Default Mijn Custom PC Case Bouw

ok dus mijn nieuw te bouwen tot het einde van de zomer in de lay-out van de zaak kan veranderen als ik nieuwe ideeën, maar de buitenkant blijft hetzelfde

wat ik gebruik

2 volledige grootte torens
4 Akasa 120mm fans met noze kegels
2 kleine fans (niet zonder de grootte)
perspex venster

het gat geval zal zijn op wielen zijn zo groot! Waterkoeling alles inclusief ram! PC zal worden ter vervanging van mijn oude te wijten aan een upgrade nodig zal er ten minste 4 500GB hdd 2 stroomvoorziening voor een systeem 750w en een 300W voor fans cathrods en front 7inch lcd scherm alleen (7inch lcd is niet een grote monitor!) de zijpanelen zal worden vervangen door een volledige grootte deur op een scharnier en het gat veel glans zwart gespoten. thats al mijn ideeën op het minite maar ik doo veranderen dingen als het bouwen gaat vooruit als betere ideeën voorjaar als ik bouwen

Sommigen zouden zeggen dat deze zaak over de bovenkant en een te groot maar dat is wat ik streven naar meer dan de top

onderdelen nog niet bekend als i havent got that far.going te consintrate over de zaak eerst. zullen veel van het lichaam Filer en schuren nog

Ik zal achteraf terug met foto's en video's zoals ik bouwen thoses interasted ideeën zijn welkom enz.
it looks abit getto in de min, maar toen ik begin het vullen en mengen het allemaal in deze eruit moeten zien in het ontwerp
wat meer foto's van het bouwen tot dusver

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 7 februari 2009, 03:47
Administrator Group

Dat is wat je noemt een project. Zeg het ons bijgewerkt.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 februari 2009, 05:48
Donor Groep

doet de rest van de fans en perspex zijn op bestelling van eBay

Old 7 februari 2009, 16:25
Lid Fractie

THT kijkt serieus lief! jaloers!

gewoon nieuwsgierig thooo, zijn die fans zuigen lucht in of uit te blazen?
n ook, u zei dat de 7inch beeldscherm niet ur belangrijkste 1, een beetje klein als het was! wot u gaat gebruiken voor plaats?

Ik denk ive onlangs geïnspireerd om mijn eigen zaak nu
Old 7 februari 2009, 20:05
Donor Groep

thanks:) yerr de voorkant fans zullen blazen in en de achterkant die waait uit. 7inch scherm zal worden gebruikt om aan te tonen systeem temps / system info.

Ik zeg go for it! i gebouwd 3 aangepaste gevallen UP2 nu. zijn zo eenvoudig dat uw patiënt

Old 7 februari 2009, 22:53
Donor Groep

Dit ziet er geweldig! Ik heb niet gezien een aangepaste zoals deze voorheen.
Old 10 februari 2009, 03:09
Donor Groep

That's pretty cool.
Kan het niet helpen, maar aankondiging van het toilet in de zijkant van de foto. Bouwen in het toilet?
Old 10 februari 2009, 05:24
Donor Groep

Ja, ik ben eigenlijk Ik heb er geen waren Els als ik nog thuis wonen en terug in het leger eind van de zomer, dus ik nodig om een beweging op met deze i got lichaam vulmiddel tweedaagse zo menginrichting het front in nu goed na iv schrijven dit na een foto snel

Old 10 februari 2009, 08:14
Donor Groep

Hak de voorzijde geven me de toegang tot de montage van de ventilatoren in geval

gladgestreken gaten op voorkant en gaat het front op (heb je beseffen er spreker dekt?

voorkant weer gevuld een groot gat in, en zal ik de montage van de USB en audio in het (midden onderaan)

Filer wachten om vervolgens zand en opnieuw vulmiddel waren haar nodig als u soms ook bellen
totale kosten tot dusver £ 4 (lichaam vulmiddel)
Ik heb een advertentie op een lokale tweedehands website vragen voor alle pct geeks te doneren iets voornamelijk gevallen
en God heeft mijn telefoon ring lol in ruil Ik houd ze up-to-date met bouwen en ze waren meer dan blij om ons te helpen out (geeks bij elkaar denk ik ;-)

Old 16 feb 2009, 11:22
Donor Groep

dus ik weer:) nog steeds last te doen, maar er zijn steeds

zand / re vuller en meer zand zand

2 USB ,1 luidspreker aansluiting 1 mic aansluiting

zijn erg moeilijk om je te laten zien hoe mooi de verf opgedroogd is als mijn camera wont u als haar zo dark.i zal proberen later in het bouwen om te laten zien geen eindproduct verflaag nog gaan opnieuw jas ongeveer 7 keer meer dan een duidelijke glans over het te beschermen

twee morgen snijden ramen in de deuren en spuiten van de binnenkant van geval wit als zij Glow een paars / blauw colure wanneer UV cathrods installed.should mooi met UV groen kabel sleeving en groene UV Watercooling buizen

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Nieuw in het forum:) Custom Build Help joshua1432 Algemeen Hardware Chat 2 24 november 2009 11:33
Het is tijd om mijn aangepaste pc Razer Algemeen Hardware Chat 6 25 mrt 2009 12:21
Custom Made Computer zaak Van Plexi Glas atthelefthandovgod Cases & Power Supplies 3 23 mrt 2009 12:16
Vraag over de luchtstroom in een speciaal geval Fendulon Cases & Power Supplies 25 20 mrt 2009 13:19
Custom build advies Luke21 Algemeen Hardware Chat 3 De 4 januari 2008 13:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.