![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
ok så min nye blir ferdig til sommeren oppsettet inne i saken kan endre seg etter som jeg har nye ideer, men utsiden vil forbli den samme hva jeg bruker 2 full størrelse tårn 4 120mm Akasa tilhenger med noze koner 2 små vifter (ikke no størrelsen )perspex vindu hullet tilfellet vil være på hjul som så stort! Vannkjøling alt inkludert ram! PC skal erstatte min gamle en grunn til at du trenger en oppgradering vil det være minst 4 500GB HDD 2 strømforsyningen en for system 750w og en 300W for fans cathrods og foran 7inch LCD skjermen bare (7inch LCD er ikke en hoved-skjerm!) den sidepaneler skal erstattes av en full størrelse døren på en hengsel og hullet mye sprayet glans svart. dvs alle mine ideer på minite men jeg doo forandre ting som bygger går frem som bedre ideer våren som i bygge noen kan si dette tilfellet er over toppen, og for stort men dvs hva er sikter for over toppen ![]() komponenter som ikke er kjent ennå så jeg har ikke fått det far.going til consintrate om saken først. kommer til å være mye kroppen filer og sliping ennå Jeg vil legge tilbake med bilder og videoer som jeg bygger på thoses interasted ideer er Aso velkommendet ser abit getto på min men når jeg begynner å fylle og blande alt i det bør se ut design noen flere bilder av bygge så langt ![]()
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er det du kaller et prosjekt. Holde oss oppdatert.
| |||
| |||
| vil gjøre resten av vifter og perspex på bestilling fra ebay
__________________ |
|
| |||
| |||
| tht ser alvorlig søt! sjalu! ![]() bare nysgjerrig thooo, er de tilhenger suge luft inn, eller blåser ute? n også, u sa 7inch skjerm er ikke ur main 1, ganske lite om det ble! wot u skal bruke det i stedet? Jeg tror Ive nettopp blitt inspirert til å bygge min egen sak nå |
|
| |||
| |||
| takk:) yerr foran fansen skal blåse i og bak de blåser ut. 7inch skjermen skal brukes til å vise system temps / system info. sier jeg gjør det! Jeg bygde 3 tilpassede tilfeller up2 nå. det så lett å gi din pasient
__________________ |
|
| |||
| |||
| Dette ser kjempebra! Jeg har ikke sett en tilpasset sånn før. |
|
| |||
| |||
| Det er ganske kult. Kunne ikke unngå å legge merke til toalettet i siden av bildet. Bygning i toalettet?
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| ja jeg er faktisk Jeg har ingen var tilgjengelige som jeg fremdeles bor hjemme og tilbake i hæren slutten av sommeren, så jeg må få gå videre med dette fikk jeg kroppen filler todagers så blending forsiden i nå godt etter iv writin denne poste et bilde snart
__________________ |
|
| |||
| |||
| hogge foran for å gi meg tilgang til montering av tilhenger inne sak ![]() smoothed hullene på front og festet foran på (hadde du realisere det speaker dekker? ![]() ![]() foran igjen fylt et stort gap i den og jeg vil være montering av USB og lyd inn i den (midten nederst) ![]() ![]() ![]() venter på filer for å angi deretter sand og filler ble dens behov som du noen ganger får bobler totalkostnadene så langt £ 4 (body filler) Jeg satte en annonse på en lokal annenhånds nettsted ber alle pc geeks donere noe hovedsak tilfeller og Gud gjorde telefonen min ring lol i retur jeg holde dem oppdatert med bygge og de var mer enn glade for å hjelpe oss (geeks holde sammen tror jeg ;-)
__________________ |
|
| |||
| |||
| så er tilbake:) fortsatt belastning å gjøre men får det ![]() sand / re filler og mer sand sand ![]() 2 USB ,1 speaker jack 1 mic jack ![]() det svært vanskelig å vise deg hvor fint malingen har tørket som mitt kamera wont viser deg som så dark.i vil prøve senere i bygge vise dere ikke ferdig strøk med maling ennå skal re strøk ca 7 ganger så en klar glans over det å beskytte den ![]() to Morrow kutte vinduer i dører og sprøyting innsiden av saken hvit som det vil Glow en lilla / blå colure når UV cathrods installed.should ser fint med UV grønn kabel sleeving og grønne uv Vannkjøling rør
__________________ |