![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle, jeg nævnte i min intro at jeg er midt i et par tilfælde mods i min intro så jeg besluttede at starte en tråd med nogle billeder af hvad jeg har gjort hidtil, da der ikke syntes at være en smule interesse fra nogle medlemmer.
Jeg startede med blot et enkelt vindue, som er afbilledet nedenfor, men snart kom kede af det. ![]() Jeg besluttede derefter at tilføje lidt mere til den og tilføjet 2 blå førte fans med nogle nice bio hazard fan grillapparater, jeg også tilføjet logoet fra den anden side som jeg hjælpe folk ud på. ![]() Ikke tilfreds med, at jeg besluttede derefter at klippe R, at jeg bruger som min avatar i toppen af mit tilfælde. ![]() Det hele har brug for en masse arkivering og sandspredning endnu, men det bliver der langsomt. Jeg er også gøre min egen reservoir, som jeg vil vise billeder af, så snart jeg kan. Jeg tænker også på at ændre mit drev bugter og måske også at tilføje en eller flere ventilatorer til forsiden af min sag, igen vil jeg sende billeder, når alle på plads. Hvis nogen har nogen tanker eller ideer, jeg vil hilse dem velkommen. Hvis nogen har brug for gode råd til deres egne modeller vil jeg med glæde gøre, hvad jeg kan. Mit system: Glowbox
|
|
| |||
| |||
| Ser rigtig godt. Hvor lang tid du har brugt på det? |
|
| |||
| |||
| Skar jeg vinduet omkring 8 måneder siden derefter forlod den. (Jeg var der bor andre steder og ikke havde adgang til min pc) Jeg begyndte på det igen om 10 dage siden, gør det i min fritid tho. Det er en vindueskarm igangværende projekt, og jeg tror, det vil tage et par uger endnu, så jeg håber bare, det ser godt ud til sidst. |
|
| |||
| |||
| Du bør gøre tilpassede dem. Debiter gerne £ 100,. Jeg siger ikke, at fordi jeg har fået nok af min baige tilfælde * ruller øjne * Men det ser godt ud. Ligesom Blue Dan |
|
| |||
| |||
| Jeg har tænkt på den idé i fortiden, men et stort arbejde, og jeg virkelig dont have det rigtige udstyr til at gøre det på en stor skala. Jeg har 2 plain tilfælde, at jeg tænker på modding op til "test farvande" med. Som for de blå, du har ikke set halvdelen af det endnu (min billige webcam isnt op til opgaven) Jeg har 4 blå katode rør, 3 UV-rør, blå tændt PSU, blå LED belysning op min frontpanelet, og 2 blå førte fans i vinduet. Jeg tænker på enten 2 eller 4 blå førte fans i front, åh, jeg næsten har glemt. Min magt og hdd aktivitet lysdioder er også blå. Tænk theres et tema eller andet der?? |
|
| |||
| |||
| Jeg kan forsøge at gøre det. Hvordan har du starte? Dan |
|
| |||
| |||
| Ikke helt sikker på hvad du mener med dette. Hvis du mener modding generelt så jeg begyndte mange mange år siden af modding min spektrum 48k min monteringsforskrifter en ny kassette drev og male det. Jeg mod noget, der gør ikke gøre, hvad jeg ønsker, at den skal gøre. Jeg har modded mit PC skrivebord. Jeg har modded min pc amp og gjort mine egne højttalere for det. Listen fortsætter og den ... |
|
| |||
| |||
| Jeg mener med PC sag. Har du bare købe en metal rust spand af en pc tilfældet, vil gøre det derfra? Dan |
|
| |||
| |||
| Undskyld, jeg fik den forkerte ende af stokken dér, doh! Jeg byttes dette tilfældet for en skærm jeg ikke bruge. Dens en fuld børstet aluminium sag, der var rart at se, men en smule om plain side. Den havde ingen vinduer og meget lidt mulighed for køling, da jeg mener det oprindelige mobo fra nye var en P3. Jeg har et socket 754 mobo i det, der frembringer en langt lidt mere varme, så den nødvendige modding allenfals, I'm not klagende tho. |
|
| |||
| |||
| Lige en opdatering, registrering og sandspredning tager evigt og en dag, er det den del af en modernisering Jeg hader. |