vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Oma tietokone tapauksessa modding

Reply

Thread Tools
Old 19. Sep 2007, 04:51
Rik
Banned ryhmän

Default Oma tietokone tapauksessa modding

Hi all, Mainitsin intro, että olen keskellä muutamassa tapauksessa mods minun intro, joten päätin aloittaa säikeen joitakin kuvia, mitä olen tehnyt niin paljon kuin siellä näytti olevan hieman etua joidenkin jäsentä.

Aloitin vain yksinkertainen ikkuna kuten kuvassa alla, mutta pian sai ikävystynyt juuri sitä.

Sitten päätti lisätä hieman enemmän, ja sitä lisätään 2 sininen johtanut fanit joidenkin nice bio vaaran tuuletin grillit, i myös lisännyt logo muista sivuston, että voin auttaa ihmisiä edelleen.

Ole tyytyväinen, että olen sitten päättänyt leikata R että i käyttää minun avatarista osaksi alkuun minun tapauksessa.

Se kaikki on paljon arkistointia ja hiomista vielä mutta sinne hitaasti.

Olen myös tehdä oma säiliö, joissa i julkaisee kuvia niin pian kuin pystyn.

Ajattelen myös muuttaa minun ajaa lahdilla ja ehkä myös lisäämällä yhden tai useamman fanien edessä minun tapauksessani uudelleen i kuvia, kun sen kaikki kunnossa.

Jos joku on jotain ajatuksia tai ideoita olen niihin tyytyväinen.
Jos joku tarvitsee neuvoja oman mod mielelläni tehdä, mitä voin.

My System: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Emolevy:
Asus K8V-X
RAM-muisti:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Äänikortti:
AC97
Kiintolevy (t):
40gig, 80gig, ja 200gig
Optinen asema (t):
1 * cd-polttimen, 1 * dvd-rom
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Nyt internet
Monitor (t):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 19. Sep 2007, 04:55
Rahoittajien ryhmän

Näyttää todella hyvältä.

Kuinka kauan olet käyttänyt sitä?
Old 19. Sep 2007, 05:10
Rik
Banned ryhmän

I leikata ikkunan noin 8 kuukautta sitten sitten lähtenyt. (I asui muualla ja ei ole pääsyä minun pc)

Sitten alkoi uudelleen noin 10 päivää sitten tee sitä minun vapaa-ajan tho.

Se on alapalkissa olevan hankkeen ja uskon, että se kestää muutaman viikon vielä, i vain toivoa, se näyttää hyvältä lopussa.
Old 19. Sep 2007, 05:28
Rahoittajien ryhmän

Sinun pitäisi tehdä mukautettuja niistä. Laskuta kuten £ 100,.
En sano, että koska olen saanut tarpeekseni minun baige tapauksessa * rullina silmissä *

Mutta se näyttää hyvältä. Kuten Blue

Dan
Old 19. Sep 2007, 05:53
Rik
Banned ryhmän

Olen ajatellut ajatuksen aiemmin, mutta paljon työtä, ja olen oikeastaan dont on oikeus laitteet tehdä sitä laajamittaisesti.

Minulla on 2 plain tapauksissa Ajattelen modding jopa "test vesillä" kanssa.

Mitä tulee sinistä, havent nähnyt puoli sitä vielä (minun halpa webbikamera isnt tehtäviensä) Olen 4 sininen katodi putket, 3 uv putket, sininen valaistu PSU, sininen LEDit valaistuksessa jopa minun etupaneelin ja 2 sininen johtanut faneja ikkuna.

Ajattelen joko 2 tai 4 sininen johtanut kannattajien edessä, oh, i melkein unohdin. Oma valta ja hdd toimintaa LEDit ovat myös sininen.

Ajattele Theres teeman jossain siellä?
Old 19. Sep 2007, 06:00
Rahoittajien ryhmän

Voin yrittää tehdä niin.
Miten aloittaa?

Dan
Old 19. Sep 2007, 06:15
Rik
Banned ryhmän

Ole aivan varma, mitä tarkoitan.

Jos tarkoitatte modding yleensä sitten aloitin monta monta vuotta sitten modding minun taajuuksien 48k minun asennusehdot uusi kasetti ajokykyyn ja maalaus sitä.

I mod mitään että doesnt tehdä, mitä haluan sen tehdä.

Olen modded minun pc desk.
Olen modded minun pc amp ja oma puhujia sitä.
Luettelo jatkuu ja ...
Old 19. Sep 2007, 06:49
Rahoittajien ryhmän

Tarkoitan kanssa pc tapauksessa. Teitkö vain ostaa metalli ruoste ämpäri on PC tapauksessa tee se sieltä?

Dan
Old 19. Sep 2007, 07:05
Rik
Banned ryhmän

Sorry, I sai väärin siellä, DOH!

I vaihtoivat tässä tapauksessa näyttö i ei käytetä.

Sen täydellinen harjattua alumiinia, että oli kiva HAKU mutta hieman tasangon puolella.
Se ei ollut ikkuna ja hyvin vähän säädettävä jäähdytys kuten uskon sen alkuperäinen mobo uusien oli P3.

Minulla on socket 754 mobo se, joka tuottaa paljon enemmän lämpöä, joten tarvitaan modding joka tapauksessa, en ole tehneen tho.
Old 22. Sep 2007, 13:11
Rik
Banned ryhmän

Vain päivityksen, arkistointia ja hiekoituslaitetta ottaa ikuisesti ja päivä, se on se osa, joka mod i hate.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Brute force tapauksessa modding. hehe hataw13 Kotelot & Virtalähteet 3 8. Jun 2009 15:42
Autorun Modding Ulkosuhteet Hard Drive - Autoplay Sound Kun kytkettynä Clayton Multimedia & Codecs 6 29th Mar 2009 20:05
Pelin Deisign ja / tai modding ....... Bubba PC & Console Gaming 4 11. Sep 2008 20:42
Parhaassa tapauksessa asia Minulle Hilluja Kotelot & Virtalähteet 5 6. joulukuu 2007 02:24
Mikä on asian modding? Conred Rautatavaran Chat 2 14. lokakuu 2006 20:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.