mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Mijn PC Case modding

Reply

Thread Tools
Old 19e sep 2007, 04:51
Rik
Banned Groep

Default Mijn PC Case modding

Hi all, ik in mijn intro dat ik in het midden van een enkele zaak mods in mijn intro dus besloot ik om te beginnen een draad met een aantal foto's van wat ik heb gedaan wat er leek wel een beetje die van belang zijn voor sommige leden.

Ik begon met slechts een eenvoudig venster zoals hieronder afgebeeld, maar al snel heb verveeld van dat.

Vervolgens heb ik besloten om een beetje meer aan toegevoegd en 2 blauwe LED fans met enkele mooie bio gevaar fan grills, Ik heb ook nog het logo van de andere site die ik mensen helpen op.

Niet tevreden met dat ik vervolgens besloten om de R die ik gebruik als mijn avatar in de top van mijn zaak.

Het is allemaal behoefte aan een partij van indiening en schuren nog maar hij wordt er langzaam.

Ik ben ook mijn eigen reservoir waarin ik zal foto zo snel als ik kan.

Ik denk ook aan het bewerken van mijn drive bays en misschien ook het toevoegen van een of meer fans aan de voorkant van mijn zaak, opnieuw zal ik afbeeldingen plaatsen wanneer zijn alle in de plaats.

Als iemand heeft alle gedachten of ideeën Ik zal blij zijn.
Als iemand moet advies voor hun eigen mod ik zal het graag doen wat ik kan.

Mijn Systeem: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Moederbord:
Asus K8V-X
RAM Geheugen:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Atlantis Radeom 9600 Pro 128mb
Sound Card:
AC97
Hard Drive (s):
40gig, 80gig en 200gig
Optische Drive (s):
1 * cd-brander, 1 * DVD-ROM
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Nu op internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 19e sep 2007, 04:55
Donor Groep

Ziet er echt goed.

Hoe lang ben je besteed aan het?
Old 19e sep 2007, 05:10
Rik
Banned Groep

Snijd ik het venster ongeveer 8 maanden geleden vervolgens verlaten. (Ik woonde elders en heeft geen toegang tot mijn pc)

Daarna begon ik er opnieuw over ongeveer 10 dagen geleden, doet het in mijn vrije tijd tho.

Het is een drempel lopende project en ik denk dat het zal een paar weken nog, ik hoop dat het ziet er goed aan het eind.
Old 19e sep 2007, 05:28
Donor Groep

U moet doen op maat zijn. Laad graag £ 100,.
Ik zeg niet dat, omdat ik had genoeg van mijn baige geval * rolls eyes *

Maar het ziet er goed uit. Net als de Blauwe

Dan
Old 19e sep 2007, 05:53
Rik
Banned Groep

Ik heb nagedacht over het idee in het verleden, maar het is veel werk en i really dont hebben de juiste apparatuur om dit te doen op een grote schaal.

Ik heb 2 vlakte gevallen dat ik denk aan modding tot "test de wateren" met.

Zoals voor de blauwe, je havent gezien de helft van het nog niet (mijn goedkope webcam isnt tot de taak) Ik heb 4 blauwe kathode buizen, 3 UV-buizen, blauw verlicht PSU, blauwe leds verlichting mijn frontpaneel, en de 2 blauwe geleid fans in het venster.

Ik denk aan 2 of 4 blauwe LED fans in het front, oh, ik bijna vergeten. Mijn macht en hdd activiteit leds zijn ook blauw.

Denk theres een thema ergens daar??
Old 19e sep 2007, 06:00
Donor Groep

Ik zou kunnen proberen om dat te doen.
Hoe heb je beginnen?

Dan
Old 19e sep 2007, 06:15
Rik
Banned Groep

Niet helemaal zeker wat je hiermee bedoel.

Als je bedoelt modding in het algemeen dan begon ik vele jaren geleden door mijn modding spectrum 48k mijn montage van een nieuwe cassette drive en schilderen.

Ik mod iets dat doesnt doen wat ik wil doen.

Ik heb mijn pc modded bureau.
Ik heb mijn pc modded versterker en maakte mijn eigen luidsprekers voor.
De lijst gaat maar door ...
Old 19e sep 2007, 06:49
Donor Groep

Ik bedoel met de pc zaak. Heb je gewoon kopen een metalen roest emmer van een computer, dan doen ze er uit?

Dan
Old 19e sep 2007, 07:05
Rik
Banned Groep

Sorry, ik heb het verkeerde eind van de stok er, doh!

Ik geswapt dit geval voor een monitor heb ik niet gebruik.

Het is een volledig geborsteld aluminium geval dat was leuk uitziende maar een beetje op de vlakte kant.
Het had geen venster en zeer weinig voorzieningen voor koeling zoals ik denk dat haar oorspronkelijke mobo van nieuwe was een P3.

Ik heb een socket 754 mobo in die genereert een beetje veel meer warmte, zodat het nodig modding toch, ik ben niet klagen tho.
Old 22e sep 2007, 13:11
Rik
Banned Groep

Gewoon een update, de indiening en schuren neemt eeuwig en een dag, het is het deel van een mod i haat.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Brute kracht geval modding. hehe hataw13 Cases & Power Supplies 3 De 8 juni 2009 15:42
Autorun modding voor Externe Hard Drive - Autoplay een geluid wanneer aangesloten Clayton Multimedia & Codecs 6 29 mrt 2009 20:05
Game Deisign en of modding ....... Bubba PC & Gaming Console 4 11 sep 2008 20:42
Het beste geval voor mij Homoseksualist Cases & Power Supplies 5 6 dec 2007 02:24
Wat is het geval modding? Conred Algemeen Hardware Chat 2 14 okt 2006 20:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.