mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Min PSU gik * syde * aftes ...

Closed Thread

Thread Tools
Old 5. oktober 2008, 06:40
Medlem Gruppen

I hvert fald synes jeg, det er min PSU. Symptomer som følger:
Nægter at tænde, men lille grønne LED stadig aktiv på bundkortet.

Det samme er sket før, og det var den PSU i fortiden, så logisk jeg har antaget, at det samme problem er opstået.

Kan Juice diagnosticere det?

Hvad vil du anbefale? Skal jeg tage de dårligt rig for at se en professionel og betale £ 25 + for det privilegium at blive fortalt det er PSU? Eller har jeg blot fikserede det, købe en ny PSU og håbe på det bedste. Jeg er på en tidsskala, desværre. Jeg har brug for mit skrivebord oppe at køre igen ved Onsdag den nyeste.

Jeg søger på at få en Corsair TX750w. Corsair tech er gode og pålidelige, i mine (indrømmet noget begrænsede) erfaringer. De 750 skal opfylde mine behov for udbuddet med rigelig reservedele at give mulighed for ekspansion, peak lastning og sådanne ting. Nogen råd? https: / / www.overclockers.co.uk/showp...odid=CA-011-CS
Old 5. oktober 2008, 06:47
Donor-Gruppen

og dens svært at sige, men som bundkortet førte er på den viser, at PSU er udsende noget, så det kan ikke være den PSU. Jeg havde det samme ske for mig, og bundkortet viste sig at være død, men som jeg sagde sin umuligt at sige med sikkerhed, uden at erstatte dele. Efter min mening ville det være bedst at betale £ 25 i stedet for at købe en ny PSU kun at opdage, at den gamle var fint.
Old 5. oktober 2008, 06:53
Administrator Gruppen

PSU stadig output nogle magt når blæste hele tiden.

Som PC gik boblevand og nu tænder ikke erstatte PSU, det er, hvad en betalt ingeniør vil gøre alligevel.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5. oktober 2008, 06:56
Medlem Gruppen

Det er, hvad der skete sidste gang, og det er det samme bundkort. Tak for den rådgivning, Spencer og Hybrid. See you all snart når jeg får den Udyret op at køre igen:)
Old 5. oktober 2008, 07:13
Donor-Gruppen

Før du køber en PSU!

Jeg vil anbefale Thermaltake Toughpower 750W.

Det er den ene jeg har en det er forbløffende - billigere alt for lidt. Masser af plads til ekspansion, leveres med masser af stik-, gummi-pad til at holde det pænt og roligt i tilfælde, store fan at holde det cool og det er meget stille.

Bare min 2p.

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 5. oktober 2008, 07:15
Medlem Gruppen

Damn og hoejovnskoks din sene svar! Ordre, nu! * sighs * oh well. Kunne har brugt den modulopbyggede forbindelse setup, også ... Lær mig at købe før shoppe rundt korrekt. Silly panda. Dum dum panda.
Old 5. oktober 2008, 07:21
Donor-Gruppen

Faktisk har du sandsynligvis ikke ville have behov for en at de store, men det afhænger af dit system, men som du har købt det nu, vil det være fint, og er en meget god PSU. Og fra de lyde, det bør fastsætte din pc.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5. oktober 2008, 07:24
Medlem Gruppen

Jeg ved, at det er lidt overdimensioneret. Min løbende belastning er ca 450W, men, som toppede ved over 500. Jeg regnede med, at en 50% vinduet vil give mulighed for en uhyrlig spidsbelastning, eller for masser af ekspansion. F'rinstance, jeg søger på en anden 8800GTX i et SLI setup, og den gamle PSU ville ikke have klaret med, at mens den nye vil, med omkring en 100W vinduet for ting at gå galt.
Old 5. oktober 2008, 07:26
Donor-Gruppen

Kan du ikke annullere ordren? Eller bare for den thermaltake og sende Corsair tilbage, når den ankommer.
Old 5. oktober 2008, 07:28
Medlem Gruppen

Jeg vil, men som jeg sagde, jeg er på en tidsskala. Hvis jeg pikken rundt med henblik på (undskyld sproget), kan det godt ankomme senere end tirsdag. Som det er nu, tirsdag, er at skubbe det, og hvis det kommer på onsdag, I'm scuppered.
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.