![]() |
|
| |||
| |||
| I hvert fald synes jeg, det er min PSU. Symptomer som følger: Nægter at tænde, men lille grønne LED stadig aktiv på bundkortet. Det samme er sket før, og det var den PSU i fortiden, så logisk jeg har antaget, at det samme problem er opstået. Kan Juice diagnosticere det? Hvad vil du anbefale? Skal jeg tage de dårligt rig for at se en professionel og betale £ 25 + for det privilegium at blive fortalt det er PSU? Eller har jeg blot fikserede det, købe en ny PSU og håbe på det bedste. Jeg er på en tidsskala, desværre. Jeg har brug for mit skrivebord oppe at køre igen ved Onsdag den nyeste. Jeg søger på at få en Corsair TX750w. Corsair tech er gode og pålidelige, i mine (indrømmet noget begrænsede) erfaringer. De 750 skal opfylde mine behov for udbuddet med rigelig reservedele at give mulighed for ekspansion, peak lastning og sådanne ting. Nogen råd? https: / / www.overclockers.co.uk/showp...odid=CA-011-CS |
|
| |||
| |||
| og dens svært at sige, men som bundkortet førte er på den viser, at PSU er udsende noget, så det kan ikke være den PSU. Jeg havde det samme ske for mig, og bundkortet viste sig at være død, men som jeg sagde sin umuligt at sige med sikkerhed, uden at erstatte dele. Efter min mening ville det være bedst at betale £ 25 i stedet for at købe en ny PSU kun at opdage, at den gamle var fint. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU stadig output nogle magt når blæste hele tiden.
| |||
| |||
| Det er, hvad der skete sidste gang, og det er det samme bundkort. Tak for den rådgivning, Spencer og Hybrid. See you all snart når jeg får den Udyret op at køre igen:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Før du køber en PSU!
Jeg vil anbefale Thermaltake Toughpower 750W. Det er den ene jeg har en det er forbløffende - billigere alt for lidt. Masser af plads til ekspansion, leveres med masser af stik-, gummi-pad til at holde det pænt og roligt i tilfælde, store fan at holde det cool og det er meget stille. Bare min 2p. Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Damn og hoejovnskoks din sene svar! Ordre, nu! * sighs * oh well. Kunne har brugt den modulopbyggede forbindelse setup, også ... Lær mig at købe før shoppe rundt korrekt. Silly panda. Dum dum panda. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Faktisk har du sandsynligvis ikke ville have behov for en at de store, men det afhænger af dit system, men som du har købt det nu, vil det være fint, og er en meget god PSU. Og fra de lyde, det bør fastsætte din pc.
| |||
| |||
| Jeg ved, at det er lidt overdimensioneret. Min løbende belastning er ca 450W, men, som toppede ved over 500. Jeg regnede med, at en 50% vinduet vil give mulighed for en uhyrlig spidsbelastning, eller for masser af ekspansion. F'rinstance, jeg søger på en anden 8800GTX i et SLI setup, og den gamle PSU ville ikke have klaret med, at mens den nye vil, med omkring en 100W vinduet for ting at gå galt. |
|
| |||
| |||
| Kan du ikke annullere ordren? Eller bare for den thermaltake og sende Corsair tilbage, når den ankommer. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil, men som jeg sagde, jeg er på en tidsskala. Hvis jeg pikken rundt med henblik på (undskyld sproget), kan det godt ankomme senere end tirsdag. Som det er nu, tirsdag, er at skubbe det, og hvis det kommer på onsdag, I'm scuppered. |