vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Oma PSU meni * sähinä * viime yönä ...

Closed Thread

Thread Tools
Old 5 lokakuu 2008, 06:40
Jäsen

Default Oma PSU meni * sähinä * viime yönä ...

Ainakin olen sitä mieltä, että on minun PSU. Oire seuraavasti:
Kieltäytyy puolestaan, mutta pieni vihreä LED enää toimi emolevyn.

Sama asia on tapahtunut ennenkin, ja se oli PSU jo aiemmin, joten loogisesti Olen olettaa, että sama ongelma on ilmennyt.

Voiko Juice diagnosoida se?

Mitä neuvoja? Onko otan huonosti rig nähdä ammattimaisesti ja maksaa £ 25 +, että etuoikeus on kerrottu, että on PSU? Tai voin yksinkertaisesti kertasuorituksina se, ostaa uuden PSU ja toivoa parasta. Minulla on ajassa, valitettavasti. Tarvitsen työpöydälle takaisin ylös ja näyttämisen Keskiviikko mennessä.

Olen tarkastelemalla saada Corsair TX750w. Corsair tech on hyvä ja luotettava, mina (myönnetty hieman rajoitettu) kokemusta. 750 olisi täytettävä minun tarjonnan tarpeet runsaasti varaosia, jotta laajentuminen, ruuhka-, lastaus-ja vastaavia asioita. Mitään neuvoja? https: / / www.overclockers.co.uk/showp...odid=CA-011-CS
Old 5 lokakuu 2008, 06:47
Rahoittajien ryhmän

hyvin sen vaikea sanoa, mutta kuten emolevyn johti on se osoittaa, että PSU on lähtee jotain niin se ei voi olla PSU. Minulla oli sama asia tapahtuu minun ja emolevyn osoittautui kuollut mutta kuten sanoin sen mahdotonta sanoa varmasti, mutta eivät korvaa niitä osia. Mielestäni se olisi parasta maksaa £ 25 sijasta ostaa uusi PSU vain huomata, että vanhan oli hieno.
Old 5 lokakuu 2008, 06:53
Administrator Group

PSU vielä tuotos tietty valta, kun puhalletaan koko ajan.

Kuten PC meni sähinä ja nyt ei käynnisty korvata PSU, juuri maksettu insinööri tekee joka tapauksessa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5 lokakuu 2008, 06:56
Jäsen

Se, mitä tapahtui viime kerralla, ja se on sama emolevy. Kiitos neuvosta, Spencer ja Hybrid. Nähdään kaikki pian, kun saan Beast ja jatkuu taas:)
Old 5 lokakuu 2008, 07:13
Rahoittajien ryhmän

ENNEN KUIN OSTAA PSU!

Haluaisin suositella Thermaltake Toughpower 750 W.

Se on minun on se AMAZING - halvempaa liian vähän. Kuormien tilaa kasvua, tulee runsaalla liittimet, kumi pad pitää se mukava ja hiljainen, kun on kyse, valtava tuuletin pitää sen jäähtyä ja se on hyvin hiljainen.

Vain minun 2p.

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 5 lokakuu 2008, 07:15
Jäsen

Hitto ja blast your myöhään vastaus! Tilaus tehty, nyt! * Huokausten * Oh well. Voisiko olet käyttänyt modulaarinen yhteyden luomisesta, liian ... Opeta minut ostamaan ennen shoppen kunnolla. Silly panda. Silly typerä panda.
Old 5 lokakuu 2008, 07:21
Rahoittajien ryhmän

Infact luultavasti ei olisi tarpeen, jota suuri, mutta se riippuu siitä, miten järjestelmä, mutta koska olet ostanut sen nyt, se on hieno, ja se on erittäin hyvä PSU. Ja äänet pitäisi vahvistaa tietokoneeseen.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5 lokakuu 2008, 07:24
Jäsen

Tiedän, se on hieman ylimitoitettu. Oma jatkuva kuormitus on noin 450W, vaikka, ja korkeimmillaan se oli yli 500. En tajunnut, että 50% ikkunan mahdollistaisi hirvittävän huippukuorma tai runsaasti laajentamiseen. F'rinstance, olen katsot toisen 8800GTX on SLI-asetukset, ja vanha PSU ei olisi selviytynyt siitä, että nämä uudet yksi, ja noin 100W ikkuna asiat menevät vikaan.
Old 5 lokakuu 2008, 07:26
Rahoittajien ryhmän

Ettekö peruuttaa tilauksen? Tai tilata Thermaltake ja lähettää Corsair takaisin, kun se saapuu.
Old 5 lokakuu 2008, 07:28
Jäsen

Haluaisin, mutta kuten sanoin, olen joka ajassa. Jos olen Dick noin jonka järjestysnumero (tekosyy kieli), se voisi hyvin perillä viimeistään tiistaina. Koska se on tiistaina ajaa, ja jos se saapuu keskiviikkona, olen liemessä.
Closed Thread

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kannettavaa tietokonetta Kaikki Night duskmon10 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 14 10. Sep 2008 14:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.