![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ainakin olen sitä mieltä, että on minun PSU. Oire seuraavasti: Kieltäytyy puolestaan, mutta pieni vihreä LED enää toimi emolevyn. Sama asia on tapahtunut ennenkin, ja se oli PSU jo aiemmin, joten loogisesti Olen olettaa, että sama ongelma on ilmennyt. Voiko Juice diagnosoida se? Mitä neuvoja? Onko otan huonosti rig nähdä ammattimaisesti ja maksaa £ 25 +, että etuoikeus on kerrottu, että on PSU? Tai voin yksinkertaisesti kertasuorituksina se, ostaa uuden PSU ja toivoa parasta. Minulla on ajassa, valitettavasti. Tarvitsen työpöydälle takaisin ylös ja näyttämisen Keskiviikko mennessä. Olen tarkastelemalla saada Corsair TX750w. Corsair tech on hyvä ja luotettava, mina (myönnetty hieman rajoitettu) kokemusta. 750 olisi täytettävä minun tarjonnan tarpeet runsaasti varaosia, jotta laajentuminen, ruuhka-, lastaus-ja vastaavia asioita. Mitään neuvoja? https: / / www.overclockers.co.uk/showp...odid=CA-011-CS |
|
| |||
| |||
| hyvin sen vaikea sanoa, mutta kuten emolevyn johti on se osoittaa, että PSU on lähtee jotain niin se ei voi olla PSU. Minulla oli sama asia tapahtuu minun ja emolevyn osoittautui kuollut mutta kuten sanoin sen mahdotonta sanoa varmasti, mutta eivät korvaa niitä osia. Mielestäni se olisi parasta maksaa £ 25 sijasta ostaa uusi PSU vain huomata, että vanhan oli hieno. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU vielä tuotos tietty valta, kun puhalletaan koko ajan.
| |||
| |||
| Se, mitä tapahtui viime kerralla, ja se on sama emolevy. Kiitos neuvosta, Spencer ja Hybrid. Nähdään kaikki pian, kun saan Beast ja jatkuu taas:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ENNEN KUIN OSTAA PSU!
Haluaisin suositella Thermaltake Toughpower 750 W. Se on minun on se AMAZING - halvempaa liian vähän. Kuormien tilaa kasvua, tulee runsaalla liittimet, kumi pad pitää se mukava ja hiljainen, kun on kyse, valtava tuuletin pitää sen jäähtyä ja se on hyvin hiljainen. Vain minun 2p. My System: #
|
|
| |||
| |||
| Hitto ja blast your myöhään vastaus! Tilaus tehty, nyt! * Huokausten * Oh well. Voisiko olet käyttänyt modulaarinen yhteyden luomisesta, liian ... Opeta minut ostamaan ennen shoppen kunnolla. Silly panda. Silly typerä panda. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Infact luultavasti ei olisi tarpeen, jota suuri, mutta se riippuu siitä, miten järjestelmä, mutta koska olet ostanut sen nyt, se on hieno, ja se on erittäin hyvä PSU. Ja äänet pitäisi vahvistaa tietokoneeseen.
| |||
| |||
| Tiedän, se on hieman ylimitoitettu. Oma jatkuva kuormitus on noin 450W, vaikka, ja korkeimmillaan se oli yli 500. En tajunnut, että 50% ikkunan mahdollistaisi hirvittävän huippukuorma tai runsaasti laajentamiseen. F'rinstance, olen katsot toisen 8800GTX on SLI-asetukset, ja vanha PSU ei olisi selviytynyt siitä, että nämä uudet yksi, ja noin 100W ikkuna asiat menevät vikaan. |
|
| |||
| |||
| Ettekö peruuttaa tilauksen? Tai tilata Thermaltake ja lähettää Corsair takaisin, kun se saapuu. |
|
| |||
| |||
| Haluaisin, mutta kuten sanoin, olen joka ajassa. Jos olen Dick noin jonka järjestysnumero (tekosyy kieli), se voisi hyvin perillä viimeistään tiistaina. Koska se on tiistaina ajaa, ja jos se saapuu keskiviikkona, olen liemessä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettavaa tietokonetta Kaikki Night | duskmon10 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 14 | 10. Sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |