![]() |
|
| |||
| |||
| Tenminste, ik denk dat het mijn PSU. Symptomen als volgt: Weigert te schakelen, maar weinig groene LED nog steeds actief is op het moederbord. Hetzelfde is gebeurd voor, en het was de PSU in het verleden, dus logisch Ik heb aangenomen dat hetzelfde probleem zich heeft voorgedaan. Kan Sap diagnosticeren het? Wat denkt u adviseren? Doe ik het slecht tuig op een professionele en betalen £ 25 + voor het voorrecht om te horen dat is de PSU? Of heb ik gewoon pech gehad, koop een nieuwe PSU en het beste van hopen. Ik ben op een tijdschaal, helaas. Ik moet mijn bureaublad weer up and running met woensdag, de laatste. Ik ben op zoek op het verkrijgen van een Corsair TX750w. Corsair tech is goed en betrouwbaar is, in mijn (toegekend enigszins beperkte) ervaring. De 750 moet aan mijn behoeften met ruime reserve toe te staan voor de uitzetting, de piek laden en dergelijke dingen. Een advies? https: / / www.overclockers.co.uk/showp...odid=CA-011-CS |
|
| |||
| |||
| en zijn moeilijk te zeggen, maar als het moederbord heeft geleid op het laat zien dat de PSU is iets uitvoeren, zodat het wellicht niet de PSU. Ik had hetzelfde gebeuren met mij en het moederbord bleek te zijn gestorven, maar zoals ik al zei zijn onmogelijk te vertellen zeker zonder vervanging van onderdelen. Naar mijn mening zou het best kunnen betalen £ 25 in plaats van kopen van een nieuwe PSU alleen om te ontdekken dat de oude was fine. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU is nog steeds een stuk macht geblazen wanneer de hele tijd.
| |||
| |||
| Dat is wat er gebeurd is de laatste tijd, en komt het op hetzelfde moederbord. Bedankt voor het advies, Spencer en hybride. Zie je al snel als ik het Beest en weer te lopen:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| BEFORE YOU BUY A PSU!
Ik zou aanraden de Thermaltake Toughpower 750W. Het is de een heb ik een is AMAZING - goedkoper te licht. Laadt ruimte voor expansie, komt met veel aansluitingen, rubber pad te houden mooi en rustig in de zaak, enorme fan koel te houden en het is erg rustig. Gewoon mijn 2p. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Damn en schiet je late reactie! Bestelling geplaatst, nu! * zucht * Oh well. Kan hebt gebruikt de modulaire aansluiting setup, too ... Leer mij te kopen voordat winkelen rond correct. Silly panda. Silly silly panda. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Metterdaad je waarschijnlijk niet zou hebben dat nodig is een groot, maar het hangt af van uw systeem, maar als je hebt gekocht nu, zal het prima, en is een zeer goede PSU. En van de geluiden van deze correctie moet de pc.
| |||
| |||
| Ik weet dat het iets te groot. Mijn voortdurende belasting is ongeveer 450W echter een piek van meer dan 500. Ik dacht dat een 50%-venster zou kunnen voor een monsterlijke piekbelasting, of voor veel expansie. F'rinstance, ik ben op zoek op een tweede 8800GTX in een SLI setup, en de oude PSU niet zou hebben opgericht met dat, terwijl de nieuwe een zal met ongeveer een 100W-venster voor de dingen die verkeerd gaan. |
|
| |||
| |||
| Kunt u niet annuleren van de bestelling? Of alleen de volgorde Thermaltake en stuur het terug Corsair wanneer ze aankomt. |
|
| |||
| |||
| Ik wil, maar zoals ik al zei, ik ben op een tijdschaal. Als ik lul rond met de bestelling (excuus taal), kan ook later dan dinsdag. Zoals het nu is, is dinsdag duwen, en als het aankomt op woensdag, ik ben scuppered. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop op All Night | duskmon10 | Laptops, Mobiles & PDA's | 14 | 10e sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |