![]() |
|
| |||
| |||
| Minst, tror jeg det er min PSU. Symptomer som følger: Nekter å slå på, men lite grønn LED fortsatt aktiv på hovedkortet. Det samme har skjedd før, og det var PSU i det siste, så logisk jeg har antatt at det samme problemet har oppstått. Kan Juice diagnostisere det? Hva har du råd? Må jeg ta dårlig rigg for å se en profesjonell og betaler kr 25 + for privilegiet av å bli fortalt at det er PSU? Eller kan jeg bare klump den, kjøpe en ny PSU og håpe på det beste. Jeg er på en timescale, dessverre. Jeg trenger skrivebordet mitt igjen oppe og går av onsdag, siste. Jeg ser på får en Corsair TX750w. Corsair tech er god og pålitelig, i mitt (gitt noe begrensede) erfaring. De 750 skal møte min forsyning behov med god reservedeler for å muliggjøre utvidelse peak lasting og slike ting. Noen råd? https: / / www.overclockers.co.uk/showp...odid=CA-011-CS |
|
| |||
| |||
| vel sitt vanskelig å si, men som hovedkortet ledet på det viser at PSU er å gi ut noe så det er kanskje ikke det PSU. Jeg hadde det samme skje med meg og hovedkortet viste seg å være død, men som jeg sa det umulig å si sikkert uten å erstatte deler. Etter min mening vil det være best å betale £ 25 i stedet kjøpe en ny PSU bare for å oppdage at den gamle var fine. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU fortsatt output noen effekt når blåst hele tiden.
| |||
| |||
| Det er hva som skjedde forrige gang, og det er de samme hovedkort. Takk for råd, Spencer og Hybrid. Se dere alle snart når jeg får den Beast oppe og går igjen:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FØR du kjøper en PSU!
Jeg vil anbefale Thermaltake Toughpower 750W. Det er den jeg har er det AMAZING - billigere for svakt. Masser av plass for ekspansjon, kommer med mange kontakter, gummi-pad for å holde det fint og rolig i tilfelle veldig fan å beholde det kule og det er svært lavt. Bare min 2p. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Damn og blast din sent svar! Ordre plassert, nå! * sukker * Oh well. Kunne har brukt tilpasningsvennlig forbindelse oppsett, også ... Lære meg å kjøpe før shopping rundt riktig. Tåpelig panda. Dum dum panda. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Infact du sannsynligvis ikke ville ha behov for en som stort, men det avhenger av systemet, men som du har kjøpt det nå, vil det være bra, og er en meget god PSU. Og fra lydene av det bør fikse PCen.
| |||
| |||
| Jeg vet det er litt overdimensjonert. Min kontinuerlig belastning er ca 450W, skjønt, peaking på over 500. Jeg skjønte at en 50% vindu ville tillate en kjempestor topplast, eller for masse av utvidelsen. F'rinstance, jeg ser på et sekund 8800GTX i SLI-oppsett, og det gamle PSU ville ikke ha coped med det, mens det nye vil, med en 100W vinduet på ting å gå galt. |
|
| |||
| |||
| Kan du ikke avbryte bestillingen? Eller bare bestille thermaltake og sende Corsair tilbake når den kommer. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil, men som jeg sa, jeg er på en timescale. Hvis jeg pikken rundt med pålegg (unnskyldning språk), kan det godt komme senere enn tirsdag. Som det er, tirsdag presser den, og hvis den kommer på onsdag, jeg scuppered. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop på hele natten | duskmon10 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 14 | 10nde sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |