![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fair nok. Tja, hvis nogensinde, du har brug for en ny PSU igen - gå til Thermaltake!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare holde det, hvordan det er, vil du ikke blive skuffet af en Corsair enhed. Og hvorfor har du brug for det, så desperat for onsdag?
| |||
| |||
| Jeg har arbejdet, at jeg er nødt til at afslutte og udskrive off, onsdag deadline, og al den software og filer på mit skrivebord. Den bærbare computer kan ikke klare den software, desværre. Derfor hvorfor jeg søger efter opgraderingen til en tablet i den anden tråd, vi er alle i: D |
|
| |||
| |||
| Ah, ok, det giver mening, hvor har du oder den PSU fra? |
|
| |||
| |||
| Overclockers UK. Jeg arbejder ved hjælp af dem, når jeg har brug for redskaber, som skal være af høj kvalitet. |
|
| |||
| |||
| Yea, deres leverancer er ganske god, begge gange jeg har haft ordrer for dem, at de er nået frem til tiden. Men jeg forstår stadig ikke mener, du kunne få det indtil tirsdag formiddag alligevel kunne du? |
|
| |||
| |||
| Nej, tirsdag formiddag, er den tidligste uden at betale det hvide ud af øjnene for weekend forarbejdning. Men som De sagde, at de er pålidelige. Min anden store hjemsøge er Aria der, mens billigere, kan være lidt usikker på leveringstiden. |
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke, hvad de gerne personligt, er det kun folk, jeg nogensinde har brugt, er OCUK, ising og ebuyer. |
|
| |||
| |||
| Det er en sahem Novatech behøver ikke at Thermaltake som deres fremføringsmidler er forbløffende også. Så hvis thermaltake ankom for sent, så ville du Corsair og kunne sende thermaltake tilbage, og ligeledes hvis der thermaltake kom på tirsdag så du kunne bruge det i stedet for corasir. |
|
| |||
| |||
| Ising og Ebuyer er gode, er købt hos dem før. Jeg har lige foretrækker Aria for økonomi og OC for kvalitet. [EDIT] aldrig købt fra Novatech ... Hvordan kan de priser, sammenlignet med resten af markedet? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop på All Night | duskmon10 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 14 | 10. sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |