![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reilu riitä. No jos koskaan tarvitaan uutta PSU kerran - Go for the Thermaltake!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pidä se, miten se on, et tule pettymään, jonka Corsair yksikkö. Ja miksi sitä tarvitaan kipeästi keskiviikon?
| |||
| |||
| Minulla on työ, että minun on pinta ja tulostaa keskiviikkona määräaika, ja kaikki ohjelmat ja tiedostot ovat minun työpöydällä. Tietokone ei pysty käyttämään ohjelmistoa, valitettavasti. Niinpä, miksi Etsin päivityksen, joka tabletti muiden säikeen olemme kaikki: D |
|
| |||
| |||
| Ah, ok, että on järkevää, jos teit oder että PSU peräisin? |
|
| |||
| |||
| Overclockers UK. Olen töissä niiden kautta, kun minun on pyydys, joka on korkealaatuista. |
|
| |||
| |||
| Yea, niiden toimitukset ovat melko hyviä, molemmilla kerroilla olen saanut tilauksia he ovat saapuneet ajoissa. Mutta en vieläkään usko, voit saada sen till tiistaiaamuna tapauksessa voit? |
|
| |||
| |||
| Ei, tiistaiaamuksi on pian ilman kautta nenä viikonloppuna jalostukseen. Mutta kuten sanottu, ne ovat luotettavia. Toinen merkittävä kantapaikka on Aria, joka samalla halvempaa, voi olla hieman epävarma toimituksen kertaa. |
|
| |||
| |||
| En tiedä, mitä ne ovat kuin henkilökohtaisesti vain ihmisiä olen koskaan käytetty OcUK, Dabs ja ebuyer. |
|
| |||
| |||
| Se on sahem novatech ei ole, että Thermaltake niiden toimitus on mahtava myös. Sitten jos Thermaltake saapuivat liian myöhään sinulla olisi kaapparilaiva ja voisi lähettää Thermaltake takaisin, ja samoin jos Thermaltake tuli tiistaina sitten voit käyttää sitä sen sijaan, että corasir. |
|
| |||
| |||
| Dabs ja Ebuyer ovat hyviä, ostetaan niitä ennen. Minä vain mieluummin Aria talouselämälle ja OC laatua. [EDIT] Ei koskaan ostanut Novatech ... Miten hinnat verrata muihin markkinoilla? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettavaa tietokonetta Kaikki Night | duskmon10 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 14 | 10. Sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |