![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eerlijk genoeg. Nou als je ooit behoefte aan een nieuwe PSU weer - ga voor de Thermaltake!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hou het hoe het is, je zult niet teleurgesteld worden door een Corsair eenheid. En waarom wil je het zo hard voor woensdag?
| |||
| |||
| Ik heb het werk dat ik moet afmaken en afdrukken uitgeschakeld, woensdag termijn, en alle software en bestanden op mijn bureaublad. De laptop kan niet omgaan met de software, helaas. Vandaar de reden waarom ik ben op zoek naar de upgrade naar een tablet in de andere draad we allemaal in: D |
|
| |||
| |||
| ah, ok, dat is logisch, waar heb je oder de PSU vanaf? |
|
| |||
| |||
| Overklokkers VK. Ik werk via hen wanneer ik nodig vistuig dat moet worden hoge kwaliteit. |
|
| |||
| |||
| Ja, hun leveringen zijn redelijk goed, beide keren heb ik de orders voor hen hebben arriveerde op tijd. Maar ik nog niet denk dat je zou kunnen krijgen tot dinsdag ochtend toch kon je? |
|
| |||
| |||
| Nee, dinsdagochtend is de vroegste zonder betaling via de neus voor weekend verwerking. Maar zoals je zei, ze zijn betrouwbaar. Mijn andere grote spoken is Aria die weliswaar goedkoper, kan een beetje iffy over levertijden. |
|
| |||
| |||
| Ik weet niet wat ze graag persoonlijk, alleen mensen die ik ooit heb gebruikt zijn OCUK, Dabs en ebuyer. |
|
| |||
| |||
| Het is een sahem novatech niet dat Thermaltake als hun levering ook geweldig. Als dan de Thermaltake arriveerde te laat zou u de Corsair en kan u de Thermaltake rug, en ook als er Thermaltake kwam op dinsdag dan je zou kunnen gebruiken in plaats van de corasir. |
|
| |||
| |||
| Dabs en Ebuyer zijn goed, gekocht van hen eerder. Ik heb liever Aria voor economie en OC voor kwaliteit. [EDIT] nooit gekocht Novatech ... Hoe de prijzen vergelijken met de rest van de markt? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop op All Night | duskmon10 | Laptops, Mobiles & PDA's | 14 | 10e sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |