![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rent nog. Tja, om allt du behöver en ny PSU igen - gå för Thermaltake!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara hålla den hur det kommer du inte bli besviken av ett Corsair enhet. Och varför behöver du så desperat på onsdag?
| |||
| |||
| Jag har arbete som jag behöver för att slutföra och skriva ut, onsdag deadline, och alla program och filer på mitt skrivbord. Den bärbara datorn kan inte hantera mjukvara, tyvärr. Därav varför jag letar efter uppgraderingen till en tablett i den andra tråden vi alla: D |
|
| |||
| |||
| ah, ok, det är logiskt, där fick du oder den PSU från? |
|
| |||
| |||
| Överklockare Storbritannien. Jag arbetar igenom dem när jag behöver redskap som måste vara av hög kvalitet. |
|
| |||
| |||
| Yea, deras leveranser är ganska bra, båda gångerna jag har haft beställningar för dem att de har kommit fram i tid. Men jag tror inte att du kunde få det till tisdag morgon i alla fall kunde du? |
|
| |||
| |||
| Nej, tisdag morgon är det tidigaste utan att betala genom näsan för helgen bearbetning. Men som du sa, de är tillförlitliga. Min andra stora tillhåll är Aria som samtidigt är billigare, kan vara lite TVIVELAKTIG på leveranstider. |
|
| |||
| |||
| Jag vet inte vad de gillar personligen, bara människor jag någonsin använt är OCUK, Dabs och ebuyer. |
|
| |||
| |||
| Det är en sahem novatech har inte den Thermaltake som de levereras är fantastisk också. Sen om thermaltake kom för sent att du skulle ha Corsair och kunde skicka thermaltake tillbaka, och även om det thermaltake kom på tisdagen då man kunde använda det i stället för corasir. |
|
| |||
| |||
| Dabs och Ebuyer är bra, köpt av dem innan. Jag föredrar Aria för ekonomi och OC för kvalitet. [EDIT] aldrig köpt från Novatech ... Hur priserna jämför med resten av marknaden? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bärbar dator på hela natten | duskmon10 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 14 | 10:e sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |